معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

لزوم ترغیب آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات/ پیش‌بینی ۱۶۵۴ صندوق اخذ رأی در لرستان

معاون استانداز لرستان با اشاره به نقش مهم انتخابات در توسعه کشور، خواستار ترغیب آحاد مختلف مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات شد.

به گزارش همای سعادت، احسان یاوری در شورای اداری لرستان، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مهم‌ترین موضوع سیاسی و ملی کشور عنوان و اظهار داشت: در راستای تسهیل و حضور بیشتر مردم در روند انتخابات سال جاری تعداد هزار و ۶۵۴ صندوق شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی، افزود: مشارکت بالا در انتخابات باعث افزایش قدرت و قدرت امنیت را به همراه دارد و برای رشد و توسعه کشور امنیت مهم‌ترین مقوله محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، تصریح کرد: امیدواریم با اهتمام تمامی کارگزاران و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با حضور پررنگ مردم در انتخابات شاهد افزایش قدرت و امنیت بیشتر در کشور باشیم.

یاوری به آگاهی مردم و خدمتگزاری مسئولین اشاره و با تأکید بر ایجاد رضایتمندی عموم، بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید به مطالبات مردم توجه ویژه‌ای داشته و پاسخگو باشند، استفاده شخصی از امکانات دولتی توسط کارکنان و مدیران ممنوع است.

وی با اشاره به ماده ۱۳ قانون انتخابات، عنوان کرد: باتوجه‌به درخواست مجموعه وزارت کشور تمامی دستگاه‌ها مکلف‌اند امکانات خود را در اختیار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اظهار کرد: در قانون جدید داوطلبان برای تبلیغات خود می‌توانند به طور مساوی و عادلانه از امکانات عمومی و دولتی استفاده کنند.

یاوری، بر لزوم اطلاع‌رسانی از دستاوردها و خدمات دولت به‌منظور ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تأکید کرد و افزود: دستگاه‌ها باید با رسانه‌ها ارتباط بیشتری داشته باشند، خدمات دولت طی دو سال اخیر به‌ویژه در حوزه عمرانی که کارهای بزرگی انجام‌گرفته به‌خوبی اطلاع‌رسانی نشده است.

وی افزود: در حوزه امنیت و آمار جرایم طی دو سال دولت سیزدهم در لرستان روند کاهشی داشته‌ایم که می‌تواند بین مردم فضای امید و نشاط ایجاد کند.

انتهای پیام/