مدیر کل ارشاد لرستان مطرح کرد؛

لزوم شناسایی و حمایت استعدادهای جوان نویسندگی در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر لزوم شناسایی و حمایت استعدادهای جوانِ نویسندگی در استان تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت،اعظم روانشاد در اختتامیه کارگاه مبانی داستان‌ نویسی و نشست تخصصی نویسندگان که به مناسبت هفته کتاب برگزار شد،با قدردانی از همکاری و تلاش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حمایت از فعالیت‌های نویسندگان،اظهارداشت:روند توسعه و ظرفیت ‌سازی در حوزه نویسندگی نیازمند تداوم همکاری و تعامل بیشتر در این زمینه است.

وی،با اشاره به نقش برگزاری پویش‌ها و جشنواره‌های متنوع با موضوع نویسندگی در استعدادیابی نویسندگان جوان،افزود:با این روش‌ها می‌توان ضمن شناحت موضوعات فرهنگی هنری،به استعدادیابی نوجوانان و نو قلمان در این حوزه کمک کرد و از ایده‌ها و ظرفیت‌های این افراد در مسیر توسعه فعالیت‌های فرهنگی بهره برد.

مدیر کل ارشاد لرستان گفت:نیاز است کمیته‌ای برای شناسایی نویسندگان واقعی تشکیل شود و نتایج کمیته در کارگروه‌های تخصصی،مطرح و حمایت و همراهی‌های لازم از نویسندگان صورت بگیرد.

روانشاد خاطرنشان کرد:قطعا با چنین اقداماتی آثار مثبتی از سوی نویسندگان استان، تولید می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه ارزشمند پیشکسوتان حوزه نویسندگی،گفت:کانون نویسندگان با هدف شناسایی قشر جوان و نوجوان شروع به کار کرده است ولی همواره باید حفظ و وجود پیشکسوتان به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند مدنظر این مجموعه باشد.

انتهای پیام/