لغو کارت هوشمند ۱۲۳ راننده متخلف در لرستان

رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان،گفت:از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، براساس رای کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان، کارت هوشمند ۱۲۳ راننده متخلف لغو شده است.

به گزارش همای سعادت،محمد دالوند ،اظهار داشت: در راستای نظارت بر عملکرد رانندگان حمل و نقل عمومی جاده ای و ارتقای خدمات به کاربران، در شش ماهه نخست امسال ۲۴۷ پرونده تخلفات رانندگان کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۱ (رسیدگی با تخلفات رانندگان) مورد بررسی قرار گرفته که ۱۲۴ فقره به تذکر کتبی با درج در پرونده و ۱۲۳ فقره نیز به لغو یکماهه کارت هوشمند راننده متخلف منجر شده است.

وی افزود: در کمیسیون ماده ۱۲ (رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل) نیز ۷۶ پرونده بررسی شده که ۶۳ مورد تذکر کتبی با درج در پرونده دریافت نموده، ۱۱ فقره به پرداخت جریمه نقدی محکوم و دو فقره نیز برائت گرفته اند.

دالوند گفت: عمده تخلفات مطرح شده در کمیسیون ها مربوط به عدم درج کرایه واقعی و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا بوده است.

وی اظهار داشت: در بحث مستندسازی اموال غیرمنقول، ۱۲ فقره سند تک برگی صادر و پیش نویس ۹ سند دیگر نیز تهیه شده و آماده صدور سند می باشد.

انتهای پیام/