با حضورمعاون بهزیستی کشور؛

مراکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی خرم آباد افتتاح شد

با حضور معاون برنامه و بودجه سازمان بهزیستی کشور،مراکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی در خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت، با حضور فرشاد رضوانی معاون بهزیستی کشور ،عمودی زاده مدیرکل بهزیستی استان، فتحی بیرانوند معاون توانبخشی بهزیستی استان، موسس مرکز و کارشناسان بهزیستی استان دو مرکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی در خرم آباد افتتاح شد.

به گفته معاون سازمان بهزیستی کشور این مراکز در راستای توانمندسازی و تحقق اهداف کلان توانبخشی در خرم آباد راه اندازی شدند.

فرشاد رضوانی بیان کرد: ظرفیت هر کدام از این مراکز ۱۰ نفر می باشند و افرادی که قدرت اداره و نگهداری از خود و هماهنگ شدن با افراد دیگر این مراکز که توان زندگی کردن را داشته باشند در این مراکز نگهداری و حمایت می شوند .

وی پذیرش افراد در این مراکز براساس نیاز سنجی که توسط معاونت توانبخشی استان تهیه و اولویت بندی می نماید و از بین افرادی که قبلاً در مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی استان بودند صورت می گیرد .

معاون برنامه و بودجه سازمان بهزیستی کشور همچنین تصریح کرد : این دو مرکز برای اولین بار در استان راه اندازی شده و تلاش می شود در سال آینده آنها را توسعه و در دیگر شهرستانهای استان راه اندازی گردند .

رضوانی در پایان از زحمات عمودی زاده مدیرکل بهزیستی استان و فتحی بیرانوند معاونت توانبخشی استان در ایجاد این مرکز که اقدامی مهم در راستای توانمد سازی می باشد تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/