مرکز جامع سلامت شهری و روستایی ویسیان افتتاح شد+تصاویر

در ششمین روز دهه مبارک فجر،مرکز جامع سلامت شهری و روستایی «ویسیان» افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،عصر امروز درچهل و چهارمین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی،طی آئینی با حضور دکتر فرهاد زیودار استاندار، دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین استان و شهرستان چگنی مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی«ویسیان» افتتاح شد.

دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این آئین افتتاح گفت: این مرکز با زیر بنا هزار و ۳۰۰ متر مربع در دو طبقه با هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت و تجهیز شده است.

وی افزود: این مرکز دارای دو واحد پانسیون پزشک ،چهار تخت بستری، دو اتاق پزشک، داروخانه، رادیولوژی، بهداشت محیط و حرفه ای، بهداشت روان و تغذیه، مامایی و مراقبت سلامت ،آزمایشگاه و اتاق احیاء و تزریقات می باشد و شش خانه بهداشت و یک پایگاه شهری با جمعیتی بالغ بر شش هزار و ۶۹۶ نفر تحت پوشش دارد.

دلفان گفت: ساخت این پروژه در سال ۱۳۹۶ شروع و بعد پروژه تعطیل و جزء پروژه های راکد و نیمه کار در دانشگاه بود که با جدیت ساخت آن در سال ۱۴۰۰ شروع شد و در بهمن ماه ۱۴۰۱ به اتمام رسیده است.

گفتنی است، در این افتتاحیه دکتر علی فرهادی معاون توسعه، دکتر مریم کوشکی معاون بهداشت و دکتر عطا جفرسته رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چگنی حضور داشتند.

انتهای پیام/