مشارکت بسیج سازندگی سپاه لرستان در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی جهاد کشاورزی استان

سرهنگ جهانبخش مسئول بسیج سازندگی سپاه استان لرستان با دکتر اسفندیار حسنی‌مقدم رئیس سازمان جهادکشاورزی دیدار کرد.

به گزارش همای سعادت ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در این دیدار اظهار کرد :به منظور استفاده بهینه از منابع مالی اجرای ۲۰ درصد پروژه‌های عمرانی و زیربنایی جهاد کشاورزی از جمله ایجاد کانال های آب بر ، جاده های بین مزارع ، تعمیر قنوات ، استخرهای ذخیره آب ، پروژه های شیلات، آبخیزداری و …طی یک تفاهم‌نامه به بسیج سازندگی سپاه استان لرستان واگذار می‌شود.

دکتر اسفندیار حسنی مقدم ،گفت : واگذاری پروژه‌های عمرانی به بسیج سازندگی این حسن را دارد که سود و ضریب تبدیل و… نمی‌خواهد و به عنوان مثال با ۱۰۰ میلیون آورده ۱۰۰ میلیون تومان کار انجام می‌شود.

در ادامه سرهنگ جهانبخش ، مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان گفت : مشارکت بسیج سازندگی در اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی جهاد کشاورزی بر اساس برنامه ملی محرومیت‌زدایی در دهستان های کل کشور است و تفاهم نامه آن بین وزارت جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی کشور منعقد شده و به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود : به منظور رفع محرومیت ، ایجاد اشتغال و درآمد برای بهره برداران و در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می‌کنیم و به هر نحوی که دستگاه تشخیص دهد و پروژه ها را اعلام نماید ما کار را انجام می دهیم.
انتهای پیام/