مشتری مداری و خدمت بی منت دو ویژگی بارز بانک رفاه
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان، مشتری مداری و خدمت بی منت را دو ویژگی تاثیرگذار بانک رفاه عنوان کرد.
به گزارش همای سعادت آنلاین، عزیز اله رحمتی منفرد مدیر شعب بانک رفاه لرستان باحضور در دفتر منظمی، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با تبریک نوروز انتصاب وی را تبریک گفت.
منظمی ضمن عرض تبریک سال نو و تقدیر از حضور رحمتی منفرد و هیات همراه، ابراز امیدواری کرد که درسال جدید همکاری و معاضدت دوجانبه بتواند منشا خیر و برکت بیشتری برای جامعه بزرگ تامین اجتماعی شود.
وی با تقدیر از خدمات ارزنده و مشتری مداری بسیار فراتر از یک بانک از کارکنان بانک رفاه مدیریت شعب لرستان در تعامل، همکاری چند سویه و ایثار در ایام کرونا به خانواده بزرگ تامین اجتماعی،بیمه شدگان،مستمری بگیران وکارکنان این مدیریت قدر دانی کرد.
منظمی، بانک رفاه را یک بانک خدمتگذار با مسئولیت اجتماعی بالا عنوان کرد و افزود: مشتری مداری وخدمت بی منت از ویژگی های بسیار تاثیر گذار این بانک است.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد وافزود: تولید،دانش بنیان واشتغال آفرینی مبتنی بر اشتغال مولد و تولید داخلی می تواند پایداری بیشتری داشته باشد و دو رکن اساسی اشتغال و تولید به درستی از سوی ایشان مطرح شد که نشان از نکته سنجی مبتنی بر تحقیق علمی ایشان است.
رحمتی منفرد هم با ابراز خرسندی از تعامل و ارتباط با مجموعه بزرگ تامین اجتماعی ،منابع بانک رفاه کارگران را منابعی در راستای تحقق خدمات هدفگذاری شده توسط سازمان به بیمه شدگان دانست و تاکید کرد: این بانک همچون گذشته آماده همکاری با سازمان خواهد بود.
گفتنی است در این دیدارنوروزی، داریوش طولابی معاونت مدیریت شعب، محمد رسول نوروزی رئیس شعبه مرکزی بانک رفاه خرم آباد، رضا علیشاهی مدیر بانکداری شرکتی و محمود داودی نژاد روابط عمومی مدیریت شعب حضور داشتند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰