معرفی راه یافتگان به هجدهمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی

راه یافتگان به هجدهمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی معرفی شدند.

به گزارش همای سعادت ، محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان، ضمن قدردانی از حمایت فرید رحمتی معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،گفت: پس از بازبینی و بازشنوی ۴۵ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره، در دو بخش آواها و نواهای رضوی ، ۳ تن بعنوان منقبت خوان و در بخش موسیقی مقامی، دستگاهی ۸ گروه ، موفق به راهیابی به مرحله نهایی هجدهمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی شدند.

وی افزود: در بخش آواها و نواهای مقامی ، حسین ولی نژاد (منقبت خوان) از شهرستان شیروان استان خراسان شمالی، اکبر حاجیانی (مدیحه خوان) از شهرستان بوشهر، و حسین اصلاحی (منقبت خوان) از شهرستان تربت جام، استان خراسان جنوبی معرفی شدند.

میرزاوندی ،گفت : در بخش موسیقی مقامی، دستگاهی (ترانه های زیارتی و مذهبی) گروه “یاری” به سرپرستی سید زاهد حسینی از شهرستان کوهدشت ، گروه “آوای اصلان کتول” به سرپرستی علی اصلانی کتولی از شهرستان علی آباد کتول، استان گلستان، گروه “جعفر قلی” به سرپرستی سامان فیروزه از شهرستان بجنورد، استان خراسان شمالی، گروه “نوای سیمره” به سرپرستی مهران غضنفری از شهرستان کوهدشت ، گروه “هفت نوای عشق” به سرپرستی صادق عزیزی جم از شهرستان خرم آباد در اختتامیه جشنواره حضور می یابند.

رئیس انجمن موسیقی لرستان ، ادامه داد: گروه “افتو طلایی” به سرپرستی فریدون سپهوند از شهرستان خرم آباد ، دونوازی ساز و آواز به سرپرستی عرفان لطیفیان از شهرستان خرم آباد ،گروه “ساریک” به سرپرستی احمد سرکوهی از شهرستان مشهد استان خراسان رضوی و در بخش جنبی گروه “باربد” به سرپرستی بابک سیاه منصور از شهرستان خرم آباد در اختتامیه جشنواره حضور می یابند.

وی بیان کرد : با توجه به شرایط موجود ، مراسم اختتامیه به صورت مجازی برای عموم علاقه مندان از طریق صفحات مجازی که متعاقبا اعلام می شود قابل مشاهده است.

انتهای پیام/