مهم ترین الویت کاری ما تکریم ارباب رجوع است

شیروانی گفت: باید در کنار عمل به قوانین و وظایف سازمانی به دنبال راهکارهای مناسب برای حل مسائل مردم باشیم و تکریم ارباب رجوع مهم ترین اولویت ما در ادامه مسیر خواهد بود.

به گزارش همای سعادت آنلاین، مرتضی شیروانی سرپرست راهداری لرستان، در جلسه هماهنگی جذب باقیمانده اعتبارات ۱۴۰۰ که با حضور اعضای شورای معاونین و رؤسای ادارات ستادی برگزار شد، اظهار داشت: تسهیل در روند پاسخگویی به مردم و پرهیز از معطلی ارباب رجوع، بسیار حائز اهمیت است از این رو باید در کنار عمل به قوانین و وظایف سازمانی به دنبال راهکارهای مناسب برای حل مسائل مردم باشیم و تکریم ارباب رجوع مهم ترین اولویت ما در ادامه مسیر خواهد بود.

وی خواستار حذف فرآیندهای طولانی مدت در انعقاد قرارداد پروژه ها شد و افزود: با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال مالی و جذب اعتبارات ۱۴۰۰، در حال حاضر تعیین تکلیف قراردادهای پروژه ها در اولویت است و نیاز است با همکاری شورای معاونین، ادارات پیمان و رسیدگی، حراست و حقوقی، فرآیندهای اداری از اعلام برنده مناقصه تا انعقاد قرارداد به کمتر از یک هفته کاری کاهش یابد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را بر جذب اعتبارات ابلاغی متمرکز و از بازگشت اعتبارات جلوگیری کنیم.

وی بر تسریع در روند استعلامات و کمیسیون های حریم بخصوص در طرح های مرتبط با موضوع سرمایه گذاری تاکید کرد.

در ادامه این جلسه عارف امرایی معاون‌راهداری، مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راه روستایی، رضا عبدی معاون حمل و نقل و تعدادی از روسای ادارات ستادی به بیان عملکرد حوزه کاری خود در پیگیری اعتبارات سال ۱۴۰۰ پرداختند.

انتهای پیام/