در راستای تکریم و تجلیل از خانواده شهدا؛

نامگذاری ساختمان معاونت هنری ارشاد لرستان به نام شهید «علی محمد دهقانکار»

مدیر کل ارشاد لرستان از نام‌گذاری ساختمان معاونت هنری این اداره کل به نام شهید «علی‌‌ محمد دهقانکار» خبر داد.

به گزارش همای سعادت، اعظم روانشاد طی سخنانی اظهار داشت: در راستای سفر روز دوشنبه ۲۷ آذرماه، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تکریم و تجلیل از خانواده شهدا ساختمان معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با نام شهید «علی‌‌ محمد دهقانکار» نام‌گذاری می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه‌های دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نامگذاری اماکن و ساختمان‌ها و واحد‌های وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام شهدا با اولویت شهدای همان دستگاه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: شماری از همکاران ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز در اداره کل لرستان به مقام شهادت نائل شدند و خداوند این فوز عظیم را شامل حالشان کرد و گذشته پربارشان، آنها را مستحق بر این امر کرد که خون خود را در مسیر اسلام و حاکمیت نثار کنند و ما که به نوعی جامانده از آن قافله هستیم با تکالیف بزرگی مواجه هستیم تا چنانچه باید از ایثارگری و رشادت شهدا قدردانی و تجلیل کنیم و یاد و خاطره ایشان را ارج نهیم.

وی افزود:شهید«علی‌‌ محمد دهقانکار» از همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بود که در جریان بمباران هوایی خرم آباد و در حین خدمت در اسفند ماه ۱۳۶۳ به فیض شهادت نائل آمد.

گفتنی است، در مراسمی شامگاه دوشنبه ۲۷ آذر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانواده شهید «علی‌‌ محمد دهقانکار» در خرم‌آباد تکریم شد.

انتهای پیام/