نمایشگاه آثار هنری و فرهنگی کودکان و نوجوانان لرستانی برپا می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت:نمایشگاه آثار هنری،فرهنگی و ادبی
کودکان و نوجوانان استان در خرم آباد برپا می شود.

به گزارش همای سعادت،محمد جواد محمدی،ضمن تسلیت رحلت رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد،گفت:ویژه برنامه های مختلفی به همین مناسبت در مراکز فرهنگی و هنری کانون سراسر استان لرستان اجرا شده است.

وی افزود:برنامه های کانون با هدف معرفی شخصیت واندیشه های امام( ره) و کتاب های ایشان به کودکان ونوجوانان در حال برگزاری هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اضافه کرد:فضا سازی مراکز، قصه گویی با موضوع(از تولد تا عروج)،معرفی شخصیت امام(ره)، معرفی کتاب(قیام- زندگی و رحلت امام(ره)-خورشید در کوچ) در بخش فرهنگی و دلنوشته های ادبی و ساخت کتیبه‌های سفالین با مضامین خوشنویسی از اشعار امام(ره) در بخش هنری در مراکزکانون لرستان اجرا شد. 

محمدی عنوان داشت:معرفی وقایع و ایام(قیام خونین ۱۵ خرداد) برای آشنایی اعضا با این روز نیز، جزء برنامه های مراکز در سراسر استان است.

وی گفت:با هماهنگی های به عمل آمده با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه خرم آباد قرار است در روز ۱۴ خرداد همزمان با مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) نمایشگاه آثار هنری،فرهنگی و ادبی در حوزه علمیه کمالیه توسط کانون پرورش فکری برپا شود.

وی در پایان اظهار داشت:در این نمایشگاه آثار برتر نقاشی اعضای مراکز کانون از سراسر استان با موضوع معرفی شخصیت امام(ره) و اشعار اعضای ادبی در معرض دید عموم قرار گیرند. 

انتهای پیام/