نمره قبولی مسئولان بیمارستان شهید رحیمی از دادستان خرم آباد

دادستان خرم آباد و هیئت همراه از قسمت ها و بخش های مختلف بیمارستان شهید رحیمی بازدید کردند.

به گزارش همای سعادت،ظهر امروز دادستان خرم آباد و هیات همراه بطور سرزده و بدون هماهنگی قبلی وارد بیمارستان شهید رحیمی شد و از قسمت ها و بخش های مختلف این بیمارستان بازدید بعمل آورد.

در این بازدید که بیش از یک ساعت بطول انجامید،داریوش شاهون وند، دادستان مرکز استان با پرستاران، کادر اداری و همراهان بیماران و مسئولان بیمارستان به گفتگو پرداخت و تذکرات و نظرات لازم را ارائه کرد.

در حاشیه این بازدید دادستان خرم آباد در گفتگو با خبرنگاران با ابراز رضایت از نحوه پاسخگویی پرسنل و رسیدگی آنها گفت:هدف کلی از این بازدیدها این است که بدانیم مسئولان آنچه که جز وظایف و تعهدات آنهاست به آن عمل می کنند یا خیر و اگر اینکه اشکال یا ایراداتی وجود دارد قابل رفع هستند و اگر مشکلی وجود داشته باشد که رفع نشده راهکارهای رفع مشکلات را بررسی کنیم.

وی افزود: شخصاٌ چند دقیقه ای در گوشه ای از بیمارستان مستقر شدم و نحوه رسیدگی و پاسخگویی کادر درمان را نظارت کردم که اتفاقا از نحوه رسیدگی و پاسخگویی پرسنل این بیمارستان بر خود بالیدم که این چنین مسئولانی در این مراکز درمانی حضور داشته و به مردم سرویس دهی می کنند که شایسته تقدیر نیز می باشند.

دادستان مرکز استان تصریح کرد:صحبت های تک تک کادر درمان را شنیدیم و همچنین صحبت های بیماران را نیز شنیده و در مجموع آنچه مسلم است همت و پشتکار عوامل بیمارستان شهید رحیمی بر این است که فراتر از وظایف قانونی خود برای رضایتمندی مراجعین انجام دهند.

شاهون وند در پایان گفت:مسئولان این بیمارستان و عوامل درمانی با گشاده رویی و رویی باز با مراجعین رفتار کرده و پیگیری نحوه رسیدگی و درمان بیمار را به نحو احسن انجام می دهند که جای تشکر و قدردانی دارد.

بنا به این گزارش،در این بازدید دکتر مانیا بیرانوند رییس بیمارستان،روح اله رحمتی،مدیریت بیمارستان و تعدادی از خبرنگاران حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/