نیروی مقتدر انتظامی یکی از مهمترین ستون‌های نظام و انقلاب اسلامی است

امام جمعه الیگودرز گفت: نیروی مقتدر انتظامی یکی از ستون های اصلی نظام و جزء ارکان لاینفک انقلاب اسلامی است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، حجت الاسلام سرلک در مراسم اولین یادواره شهدای عرصه نظم و امنیت ، انتظامی شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ستون‌های نظام و انقلاب اسلامی نیروی مقتدر انتظامی است،اظهار کرد:انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگش تربیت نیروهای مسلح است. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به نیروهای مسلح، ارتش و سپاه سرافراز ما و به نیروی فراجای مقتدر و با ایمان ما عزت دنیا و آخرت را داد و این حقیقتی است،افزود: نیروهای مسلح قبل از انقلاب زیر بیعت طاغوت بود، اما با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی و نظام ولایی و تشکیل حکومت الله، تحت بیعت اسلام و ولایت و نیابت امام عصر(عج) درآمدند و این بزرگترین عزت دنیا و آخرت برای نیروهای مسلح همیشه سرافراز و خدمتگزار مردم است. 

سرلک با اشاره به اینکه خدمات ارزنده‌ای توسط نیروی انتظامی در طول این ۴۴ سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد به انقلاب و مردم و کشور عزیزمان ارائه شده است، تصریح کرد: این یک حقیقتی است که امنیت زیرساخت و در واقع زیر بنای همه موفقیت ها و همه پیشرفت‌ها است. 

وی خاطرنشان کرد: کشوری که امنیت نداشته باشد در هیچ عرصه‌ای نمی‌تواند پشرفت کند و امنیت زیربنای همه اقدامات، زیربنای همه موفقیت‌ها و همه پیشرفت‌ها است. 

حجت الاسلام سرلک گفت: امنیت نیاز ذاتی و فطری بشر است و ارزش و فضیلت و جایگاه هر مجموعه‌ای هم به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به آن مسئولیتی است که بر عهده دارد و نیروی مقتدر و مقدس انتظامی ما به خاطر این مسئولیت بزرگی که بر عهده دارد قداست و فضیلتش هم به همان اندازه است. 

وی افزود: ما و عموم مردم خیال می‌کنیم امنیت فقط این است که مثلا اگه ما از خانه آمدیم بیرون یعنی کسی به ما جسارت نکند یا حرفی نزند، این یک مرحله از امنیت است، امنیت در همه بخش‌ها است و نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها و خط مقدم حاضر بوده و هست این یکی افتخارات نیروی انتظامی است. 

حجت الاسلام سرلک تصریح کرد: هر برنامه‌ای چه برنامه سیاسی، فرهنگی، ورزشی، نماز جمعه و غیره اولین موضوع آن تامین امنیت است. 

امام‌جمعه الیگودرز افزود: یکی از اقشاری که حضور برجسته‌ای در نماز جمعه دارند نیروی انتظامی است که هم تامین امنیت می‌کنند هم در کنار مردم و نمازگزاران در بهترین روزهای هفته در بهترین ساعات و لحظات و در کنار بهترین بندگان خداوند حضور پیدا می‌کنند. 

وی اظهار داشت: مردم ما به وجود نیروی انتظامی بر خودشان می‌بالند و افتخار می‌کنند و مجموعه پلیس را دوست دارند. 

حجت الاسلام سرلک ادامه داد: نیروی انتظامی و پلیس جمهوری اسلامی دو بال افتخار دارد، یکی اقتدار و دیگری رافت، نیروی مقتدر انتظامی برای عموم مردم مایه آرامش و مایه امنیت است. 

وی بیان کرد: نیروی انتظامی جان برکف و در خط مقدم است در همه صحنه‌ها و این افتخار بزرگی است. 

امام جمعه الیگودرز گفت: نیروی انتظامی خادم اسلام، انقلاب و سرباز رهبری و مردم است و دست رافتش همیشه بالاست و مایه آرامش مردم است و اقتدارش هم مایه ترس قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت است و این دو بال به نیروی انتظامی ما عزت داده است. 

وی ادامه داد: در حوادث اخیر دشمن از تمام مهره‌های داخلی و خارجی استفاد کرد، اما نیروی انتظامی در میدان دفاع سینه سپر کرد و برای دفاع از این انقلاب و نظام جان داد، اما نگذاشت جان هموطنمان گرفته شود و این افتخار بزرگی است. 

حجت الاسلام سرلک گفت: نیروی مقتدر و مقدس انتظامی امنیت کشور را تامین کردند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و این افتخار است.

انتهای پیام/