هدف اصلی بیمه سلامت ارائه خدمات به مستضعفین است

اسدبیگی با اشاره به اینکه باید به دنبال خدمت رسانی خوب به مردم باشیم،گفت:هدف اصلی بیمه سلامت ارائه خدمات به مستضعفین است.

به گزارش همای سعادت آنلاین،دکتر محسن اسد بیگی سرپرست بیمه سلامت لرستان، در دیدار با کارکنان این اداره کل با اشاره به اینکه باید به دنبال خدمت رسانی خوب به مردم باشیم، گفت: نهایت تلاش و همکاری لازم را با موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در راستای ارائه خدمات به مردم انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه تعامل و نهایت همکاری باید با مردم صورت بگیرد، ادامه داد: حمایت از بیمه‌شدگان وظیفه اصلی ما است و خدمت رسانی به آنان باید به موقع انجام شود.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان با اشاره به اینکه از نیروی علاقه‌مند به کار و پایبند به اصول همه جانبه حمایت‌ خواهیم کرد،اظهار داشت: اعتقاد به هماهنگی بین بخشی دارم و باید به خوبی از ظرفیت همه نیروها استفاده شود.

اسدبیگی یادآور شد: در حال حاضر خواسته اصلی ما ارائه خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج و خدماتی به زوجین نابارور است که باید هرچه سریعتر نشان دار شوند تا بتوان ارائه خدمات کرد.

وی افزود: ارائه خدمات به نیازمندان و افراد کم برخوردار یک نوع عبادت است و باید به سمتی حرکت کنیم که جایگاه خودمان را پیدا و مردم باید خدمات رسانی بیمه سلامت را بهتر بشناسند.

اسد بیگی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به مردم کار انسان دوستی است، خاطر نشان کرد: از آنجا که بیشترین درصد بیمه شدگان تحت پوشش از نیازمندان و افراد کم برخوردار می باشد،هدف اصلی بیمه سلامت ارائه خدمات به مستضعفین است.

انتهای پیام/