هشدار پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی لرستان از برخورد قاطع با هنجار شکنان در چهارشنبه سوری خبر داد و گفت:با آمادگی کامل در کنار مردم ‌خواهیم‌ بود.

به گزارش همای سعادت،سردار “یحیی الهی” اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال، پلیس به دنبال افزایش ضریب امنیتی اماکن خصوصی و عمومی، تمهیدات لازم برای آسایش شهروندان در ایام پایانی سال است که در این خصوص اقدامات و طرح های ویژه ای در این خصوص پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به این که با آمادگی کامل در چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروزی در کنار مردم خواهیم بود، افزود: در این ایام با افزایش گشت های خودرویی و موتوری و همچنین گشت های پیاده انتظامی، تمهیدات ویژه ای برای امنیت و آسایش شهروندان در نظر گرفته شده است.

الهی اظهار داشت: همه ساله در چهارشنبه آخرسال شاهد تلفات جانی و مالی برای برخی از شهروندان هستیم که امسال برای کاهش این تلفات اقدامات فرهنگی و آموزشی خوبی با همراهی مردم، صدا و سیما، و ادارات و سازمان ها انجام شده که امیدواریم حادثه ای برای هم استانی های عزیز اتفاق نیفتد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسائی نقاط آلوده در مورد چهارشنبه آخرسال تصریح کرد: با استقرار پلیس در این نقاط و اشراف اطلاعاتی بر آن سعی در کنترل حوادث این روز خواهیم کرد و پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه در کنار مردم است، تاکید دارد خطوط قرمز در مورد امنیت و آسایش شهروندان بایستی رعایت شود.

وی با تاکید بر کنترل صنوف و محورهای مواصلاتی استان و انبارهای تولید مواد اولیه ناریه و کشف بیش ۱۱۶ هزار عدد ترقه و مواد آتش زا توسط پلیس افزود: به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال، والدین و خانواده ها حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل کنند.

فرمانده انتظامی لرستان با هشدار به افراد هنجارشکن در روز چهارشنبه آخرسال گفت: پلیس به حکم قانون و خواست مردم با کسانی که بخواهند با رفتارهای پرخطر خود برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند،حتما برخورد می کند.

وی افزود:همچنین خودروهایی که در این روز برای شهروندان باعث ایجاد مزاحمت کنند تا بعد از تعطیلات نوروز توقیف شده و افرادی که تخلف کنند برابر قانون و با هماهنگی انجام شده با مقام قضائی با آنها برخورد شده و تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت بسر خواهند برد.

انتهای پیام/