هولوکاست واقعی،جنایت بمباران بیمارستان غزه است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت:هولوکاست واقعی،جنایت بمباران بیمارستان غزه است.

به گزارش همای سعادت،احسان یاوری،روز چهارشنبه در تجمع دانشگاهیان استان لرستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با بیان اینکه امروز با مشاهده جنایات رژیم صهیونیستی،قلب‌های همه بیش از پیش آکنده از خشم و نفرت نسبت به استکبار جهانی است،اظهار داشت: جنایتی که رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان غزه انجام داد،مصداق واقعی هولوکاست است.

وی با بیان اینکه آنهایی که به بهانه هولوکاست،۷۵ سال خون مردم مظلوم فلسطین را در شیشه کردند،امروز دیدند که هولوکاست واقعی در بیمارستان غزه اتفاق افتاد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر گفت:حدود یک‌هزار و ۲۰۰ نفر انسان بی‌گناه مظلومانه با بمب‌های اهدایی تکه تکه شدند که وجدان‌های بیدار بشریت باید به این جنایت بزرگ واکنش نشان ‌دهند.

یاوری با اشاره به اینکه کسانی که در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی سکوت کنند در این جنایت شریک هستند،افزود:عاشورا و کربلای امروز،غزه و بیمارستان المعمدانی است و هیچ انسان آزاده‌ای نباید سکوت کند.

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی همراه و همدل ملت مظلوم فلسطین است،گفت:ملت‌های آزاده جهان خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت:وقوع این جنایت بدون تردید سقوط سریع‌تر رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد و بدون شک براساس رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،این غده سرطانی( رژیم جعلی صهیونیستی( نابود و حذف خواهد شد.

انتهای پیام/