هیئت ورزش صنعت آب و برق استان نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشد

پنجمین جلسه هیئت ورزش صنعت آب و برق به ریاست مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان و با حضور معاون مالی و پشتیبانی ، مشاور امور زنان و خانواده شرکت و دبیران صنعت آب و برق لرستان در دفتر مدیر عامل شرکت برگزار گردید .

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای لرستان، مهندس حسن نژاد مدیر عامل شرکت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دبیران ورزش و با بیان اینکه بهترین دوستی ها در صحنه های ورزشی صورت میگیرد اظهار داشت : ورزش و تندرستی از فاکتورهای مهم سلامتی و ایجاد انگیزه برای ادامه فعالیتهای روزمره بوده و انجام حرکات صحیح ورزشی باعث ایجاد نشاط، تندرستی و پیشبرد بهتر اهداف و عملکرد شرکتها می شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فعالیتهای ورزشی متوقف شده ولی با استفاده از فضای مجازی و ظرفیت آن میتوان فعالیتها و توصیه های ورزشی را ادامه داد.

حسن نژاد عنوان کرد : در برگزاری و اعزام ورزشکاران به مسابقات، بیشتر شاهد حضور آقایان هستیم در صورتیکه ورزش بانوان بسیار با اهمیت بوده و لازم است در توزیع امکانات و برنامه های ورزشی نگاه یکسان داشته باشیم .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان اظهار داشت:امیدوارم درسال جاری با همکاری و همدلی دبیران ورزشی برنامه های ورزشی خوبی را برای کارکنان شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو در استان برنامه ریزی و اجرا نماییم.
 انتهای پیام/