ورزشکاران لرستانی شایسته تقدیر هستند/ ضرورت تدوین برنامه های بلند مدت برای رفع مشکلات ورزشی استان

زیویار با تقدیر از درخشش ورزشکاران لرستانی در میادین مختلف بین المللی و عدم حضور در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی،بر ضرورت تدوین برنامه های بلند مدت برای رفع مشکلات حوزه ی ورزش استان تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت،آنلاین،فرهاد زیویار استاندار لرستان در آیین تجلیل از قهرمانان ملی استان با بیان اینکه، این استان ظرفیت های بسیاری دارد، گفت: کار بزرگی که ورزشکاران لرستانی در میادین مختلف انجام می دهند، شایسته تقدیر و حمایت ویژه مسئولان است.

وی تصریح کرد: ورزشکارانی همچون “حامد امیری”و “قاسم نوری زاده “در میادین مختلف بین المللی با افتخار آفرینی پرچم و نام ایران و لرستان را به اهتزاز در آورده اند و شایسته تقدیر هستند.

زیویار اضافه کرد: کار بزرگ ورزشکارانی همچون” قاسم نوری زاده “که علیرغم اینکه می توانست به بهترین مدال را در مسابقات مختلف جهانی کسب کند ولی در برابر ورزشکار رژیم اشتغالگر قدس حاضر به مسابقه نشد، هیچ نرخ و قیمتی ندارد و این حرکت پهلوانانه شایسته بهترین تقدیر ها است.

استاندار با بیان اینکه دوران قهرمانی همچون دوران مدیریتی به سرعت برق و باد می گذرد، ادامه داد: آنچه در دوران قهرمانی و مدیریت های استانی پایدار می ماند منزلت و شخصیت است و امیدواریم با حمایت بخش های خصوصی و دولتی ورزش لرستان به جایگاه خود بازگردد.

وی تصریح کرد:برخی ها قهرمانی ها را به نرخ ناچیز می فروشند ولی ورزشکارانی که در برابر ورزشکاران اسراییلی و رژیم اشغالگر قدس حاضر به مسابقه نمی شود نگین های ارزشمندی هستند که نرخ و قیمتی ندارند و باید به بهترین شکل ممکن از این قهرمانان حمایت کنیم.

استاندار با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات ورزش استان، برنامه های مدون و بلند مدت داشته باشیم گفت: امیدواریم با حضور بخش خصوصی و صنایع و واحد های تولیدی در استان، ورزش لرستان در تمام رشته ها مورد حمایت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: امکانات دولتی و بخش خصوصی در زمینه ترویج ورزش در اختیار عموم ورزشکاران قرار گیرد و قهرمانان ملی استان می‌توانند بخشی از سرمایه‌گذاری خود را در لرستان انجام دهند تا نسبت به دیار خود ادای دین کرده باشند و لازم است این موضوع جزء برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

زیویار تاکید کرد: طبق قانون، دستگاه‌های اجرایی باید درصدی از اعتبارات خود را به امر ورزش اختصاص دهند و اگر در سنوات گذشته این موضوع مورد توجه قرار نگرفته است در این دوره برای ارتقاء سطح ورزش استان هزینه شود.

انتهای پیام /