پرداخت بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان لرستانی

کریمی از پرداخت ۶ هزار و ۲۳۸میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری به ۱۴ هزار و ۶۵۰ نفر،از ابتدای امسال تا ۲۳ آبان سال جاری خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، غلامحسن کریمی، رییس شورای هماهنگی بانک های لرستان، عصر امروز در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان، با اشاره به آمار پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط شبکه بانکی لرستان، اظهار کرد: مجموع اعتبارات قرض‌الحسنه ۲۸ بانک استان تاکنون، ۳۵ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال بوده که ۲۰ هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال آن مصرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: این میزان تسهیلات به ۱۵ هزار و ۹۵۵ نفر پرداخت شده است ضمن اینکه ۹ هزار ۴۹۴ نفر نیز متقاضی در صف دریافت تسهیلات هستند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان، نسبت پرداختی تسهیلات قرض‌الحسنه بین بانک‌های دولتی و خصوصی را بیش از ۵۸ درصد عنوان و تصریح کرد: ی ک چهارم پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک‌ ملی استان پرداخت شده است.

کریمی بیان کرد: مجموع ۱۴ بانک دولتی استان، ۳۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار داشته اند که از این میزان، ۲۰ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۹ هزار نفر متقاضی در صف دریافت تسهیلات هستند، افزود: مجموع ۱۴ بانک خصوصی استان نیز، هزار و ۲۸۳ میلیارد ریال اعتبار داشته که ۷۲۸ میلیارد ریال آن پرداخت شده است و ۳۳۶ متقاضی، در صف قرار دارند.

وی در خصوص آمار تسهیلات فرزندآوری هم گفت: این تسهیلات، از ابتدای امسال تا پایان روز ۲۳ آبان‌ماه، با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال، به ۱۴ هزار و ۶۵۰ نفر پرداخت شده است./فارس

انتهای پیام/