مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور مطرح کرد؛

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان جهت احداث و توسعه زیرساخت های درمانی لرستان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از پرداخت حدود یک هزار میلیارد تومان برای ایجاد زیر ساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی لرستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، سید میرهاشم موسوی، در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و کارگروه تخصصی اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات استانداری برگزار شد،اظهار کرد: بیمارستان نرگس دورود از ۳۲ به ۶۴ تخت افزایش پیدا کرده که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی از هزینه حدود یک هزار میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی لرستان خبر داد و گفت: برای جداسازی درمانگاه بیمارستان خرم‌آباد ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۶۸ درصد پیشرفت داشته است.

موسوی بیان کرد: همچنین برای بهسازی بخش‌های مختلف سی سی یو، مردان و زنان، آماده‌سازی و بهسازی سایت بحران، خرید دیزل ژنراتور بیمارستان خرم‌آباد، دو دستگاه چیلر نزدیک ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: دو دستگاه سونوگرافی، دستگاه سنگ‌شکن برون اندامی، دو دستگاه فیکو چشم که پیشرفته‌ترین دستگاه است را خریداری و به بیمارستان‌های ملکی سازمان در لرستان تحویل شد.

وی افزود: در رابطه با احداث درمانگاه در فضای بایگانی راکد تامین اجتماعی موافق هستیم، خرید زمین برای ما سنگین است و معمولاً در استان‌ها اگر استانداری به ما زمین رایگان بدهند جایگزینی ساخت را عهده‌دار می‌شویم.

انتهای پیام/