پلدختر یکی از قطب‌های کشتی لرستان است/ اختلافات را کنار بگذارید

رئیس هیئت کشتی لرستان با تاکید بر اینکه پلدختر یکی از قطب‌های کشتی استان است گفت: برای خروج کشتی پلدختر از انزوا، اختلافات شخصی کنار گذاشته شود.

به گزارش همای سعادت ،فرید بهرامی ،در جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان، مربیان و هیئت‌های کشتی شهرستان پلدختر بر همدلی، دوستی و هم افزایی بین آنها تاکید کرد و اظهار داشت: باید برای پیشرفت و خروج کشتی پلدختر از انزوا اختلافات شخصی و… پیش آمده کنار گذاشته شود.

وی افزود: مربیان و متولیان کشتی در پلدختر باید با سعه صدر با نگاه ویژه ای از طریق با هم بودن با حمایت و پرورش استعدادها در زمینه کشتی موجب ارتقا و رشد کشتی پلدختر شوند.

رئیس هیئت کشتی لرستان گفت: پلدختر یکی از قطب‌های کشتی استان است که هیچ تفاوتی با کوهدشت و اندیمشک ندارد، در یک سالن شهرستان اندیمشک ۸۶ قهرمان جهان و آسیا پرورش داده می‌شود.

بهرامی افزود: اگر متولیان کشتی در پلدختر با هم باشند با کمک و همکاری یکدیگر می‌توان کاری کرد که این ورزش در پلدختر آقایی کند نه اینکه اختلافات آن را به انزوا بکشاند.

وی یادآور شد: تلاش هیئت کشتی استان ارتقا و رشد کشتی در تمام شهرستان‌های استان و اعزام تیم‌های مختلف است زیرا استان لرستان می‌تواند پایتخت کشتی ایران شود.

رئیس هیئت کشتی لرستان افزود: علی رغم شرایط کرونا و پافشاری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از تجمع در استان سه لیگ کشتی راه اندازی شده است.

بهرامی گفت: هیئت کشتی استان از هیچ کمکی در زمینه تجهیزات و امکانات برای شهرستان پلدختر دریغ نمی‌کند اما این تنها در گرو همدلی و هم افزایی دلسوزانه و متولیان کشتی در این شهرستان است که چنانچه نسبت به این امر بی تفاوت باشند و همچنان به اختلافات دامن بزنند کاری از دست کسی ساخته نیست.

کشتی میدان پهلوانی، دوستی و برادری است

وی افزود: بنا بر این انتظار می‌رود متولیان امر کشتی در پلدختر دست به دست هم دهند و با کنار گذاشتن اختلافات تکلیف را با خود حل کنند و برای نظم بخشیدن به هیئت کشتی شهرستان و رشد آن دلسوزانه تلاش کنند تا بتوان در لیگ برتر تیم کشتی شرکت داد و بازی‌ها را از دست نداد.

رئیس هیئت کشتی لرستان یادآور شد: پلدختر برای رشد کشتی نیاز به پرورش استعدادها به دور از اختلافات و در سایه تفاهم و همدلی دارد، بنابر این حرف تلخ به هم نزنید از دست هم ناراحت نشوید، زیرا کشتی میدان پهلوانی، دوستی و برادری است و در چنین شرایطی رشد می‌کند.

بهرامی افزود: هیئت کشتی استان در تصمیم گیری ها سعی می‌کند کل استان را دخالت دهد و از ظرفیت نمایندگان مجلس برای امکانات و زیرساخت‌ها استفاده می‌کند.

رئیس هیأت کشتی لرستان گفت: هر شهرستانی که مربیان فعالیت داشته، کشتی گیر داشته باشند هیئت کشتی استان در خدمت آنها است در غیر این صورت دفترچه همه باطل می‌شود و داورانی که کمیته استان از آنها چند بار دعوت می‌کند اما حضور پیدا نمی‌کنند کنار گذاشته می‌شود.

بهرامی از سپاه و آموزش و پرورش پلدختر خواست سالن‌های ورزشی را برای استفاده کشتی گیران و رشد هیئت کشتی شهرستان برای همکاری در اختیار مربیان قرار دهند.

وی افزود: شهرستان پلدختر به هنرستان تربیت بدنی نیاز دارد که باید درخواست آن به وزارت آموزش و پرورش ارجاع شود.

محسن مهرابی -خبرنگار مهر

انتهای پیام/