پویش «ماه مهربانی» در لرستان برگزار می‌شود/ ۲۰۰ زندانی جرایم غیر‌عمد چشم انتظار خیران

مدیر عامل ستاد دیه لرستان ،گفت :با توجه به شرایط کرونا و عدم برگزاری برخی از مراسمات، جشن گلریزان به صورت مجازی برگزار می شود که در این راستا پویش “ماه مهربانی ” با هدف مشارکت خیرین برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود.

به گزارش همای سعادت به نقل از سفیر افلاک ،توکل شاکرمی، اظهار داشت: سال گذشته در ماه رمضان ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد مالی با ۳۱۰ میلیون تومان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی ،افزود: در مجموع سال گذشته ۲۲۰ زندانی جرائم غیر عمد مالی با مشارکت خیرین و رایزنی ستاد دیه از زندان آزاد شدند و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۴۰ نفر آزاد شده اند.

شاکرمی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندانی های استان وجود دارد که شامل بدهکاران مالی، مهریه، نفقه، تصادف و حوادث کار می باشند.

وی خاطر نشان کرد: خیرینی که قصد مشارکت برای حضور در این پویش را داشته و می خواهند همزمان با ماه رمضان با کمک ها و مساعدت های آنها، تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد مالی از زندان آزاد شوند می تواند از طریق ستاد دیه اقدام نمایند.

مدیر عامل ستاد دیه لرستان گفت: البته ستاد دیه با برخی از خیرین که همیشه همکاری و مشارکت دارند، ارتباط دارد و از آنها دعوت شده تا در ماه مبارک رمضان نیز قدم هایی برای آزادی این زندانیان بردارند.

انتهای پیام/