پیام تبریک رئیس اورژانس لرستان به مناسبت هفته ملی اورژانس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی علوم پزشکی لرستان در پیامی هفته ملی اورژانس ١١۵ و فوریت‌های پزشکی را به همکاران و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش همای سعادت،محسن آدینه‌وند،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پیامی هفته ملی اورژانس ١١۵ و فوریت‌های پزشکی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمٌ

هر که انسانی را زندگی بخشد مانند آن است که به همه مردم زندگی بخشیده است – سوره مائده آیه ۳۲

خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم، که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می‌نماید و شما این فرصت را بدست آورده اید. شما همکاران با تعهد و مسئولیت‌پذیری در سخت‌ترین شرایط به یاری مددجویان می‌شتابید و با رائه خدمات درمانی، نقش بی‌بدیلی در نجات انسان‌ها ایفا می‌کنید و همواره خود را به دانش روز، مهارت‌های فنی و اخلاق حرفه‌ای آراسته و با رسیدن بر بالین بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن به عنوان فرشتگان نجات، زندگی دوباره را به ارمغان می‌آورید.
هفته ملی اورژانس ١١۵ و فوریت‌های پزشکی، فرصتی مناسب برای ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی امان شما در حفظ سلامتی هم‌استانی‌های عزیز است، که با تلاش و ایثار بی‌وقفه خود، در خط مقدم حفظ سلامت مردم قرار دارید.امیدوارم با همت و تلاش جمعی، بتوانیم هر روز بهتر و موثرتر در خدمت مردم عزیزمان باشیم و با ارتقا سطح خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی، گامی موثر در جهت سلامت جامعه برداریم.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم که فرارسیدن هفته ملی اورژانس ١١۵ و فوریت‌های پزشکی را بر تمامی تلاشگران در این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و در پرتو الطاف الوهیت خَیرَ الْمُنْزِلینَ و در سایه ی اتکال به حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی)، از خداوند متعال مزید توفیقات و صحت و سلامتی را برای این عزیزان مسئلت ‌‌نمایم.

انتهای پیام/