پیام تقدیر انجمن خبرنگاران وروزنامه‌نگاران لرستان از سازمان بسیج رسانه استان 

انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران لرستان طی بیانیه ای از توجه وزحمات رضا مریدی اصل رییس سازمان بسیج رسانه لرستان وهمکاران خدوم آن سازمان مردمی ومخلص بخاطر توجه ویژه درایام کرونایی به اهالی رسانه لرستان تقدیر وتشکر کرد .

به گزارش همای سعادت از خرم آباد، در قسمتی از این بیانیه آمده است این انجمن صنفی وظیفه خود می داند ازریاست محترم آن سازمان که دراین ایام بحرانی ناشی از ویروس کرونا به اندازه وسع بفکر اصحاب رسانه استان بوده اند وچندین نوبت اقلام بهداشتی و بسته های کمک معیشتی توزیع نموده اند سپاسگزاری می نماید .

انجمن اعتقاد دارد که همکاران خبرنگار همواره در تمام عرصه های خبری و موضوعات وبحران ها در خط مقدم اطلاع رسانی می باشند وبدون منت وچشمداشت به وظیفه خطیر خوددرشرایط بسیار سخت عمل می نمایند ،ضمن اینکه اغلب از نظر امکانات رفاهی و مالی در مضیقه قرار دارند .

 

این انجمن امیدواراست سایر ارگان ها ، نهادها ، سازمان وادرات نیز بدون حاشیه وتنها در راستای تسهیل امر اطلاع رسانی درست از امکانات و تسهیلات مربوطه دراختیار قشر فرهیخته وزحمتکش اصحاب رسانه لرستان بگذارند .

گفتنی است بسیج رسانه لرستان با ریاست رضا مریدی اصل دراین ایام چندین بار اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و بسته های معیشتی و همچنین ضدعفونی نمودن دفاتر رسانه ای نموده است ‌.و باعث دلگرمی اهالی رسانه لرستان گردیده است .

این انجمن همچنان آماده دریافت وتوزیع کمک های دستگاههای اجرایی میان همکاران رسانه ای می باشد.

روابط عمومی انجمن خبرنگاران وروز نامه نگاران لرستان