پیام گرامیداشت رییس شورای بسیج ادارات لرستان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی

در هفدهمین روز از اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ با تدبیر هوشمندانه سکاندار انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بسیج سازندگی تشکیل شد تا بازویی توانمند برای هر چه بارورتر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش همای سعادت ،حمیدرضا کرم وند رئیس شورای بسیج ادارت استان لرستان،در پیامی گفت :بسیج سازندگی تشکیل شد تا امید به آینده در دل مستضعفین جامعه که به فرموده امام راحل ولی نعمتان انقلابند روشنایی افکند و بار دیگر شجره طیبه بسیج در قامتی نو به عنوان حامی نظام و انقلاب به وی‍ژه در برهه ها و مقاطع حساس قرار گیرد.

امروز پس از گذشت دو دهه شاهدیم این تدبیر تاریخی و دوراندیشانه رهبر انقلاب اسلامی به بستری فراگیر برای حرکت های جهادی، محرومیت زدایی و خدمت بی منت به وارثان زمین تبدیل شده، نهادی که با تفکر بسیجی و عمل جهادی شکل گرفت و در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و علمی با بهره گیری از ظرفیت جوانان مومن، متخصص و انقلابی خوش درخشیده و گام های بزرگ و کم نظیری را برداشته است.

اینجانب به نمایندگی از تمامی جامعه بسیج ادارت استان لرستان فرا رسیدن این روز را گرامی داشته و برای تمامی بسیجیان مخلص در راه سازندگی ایران اسلامی آروزی توفیق دارم.

حمیدرضا کرم وند رئیس شورای بسیج ادارت استان لرستان

انتهای پیام/