چشم انتظاری مردم لرستان برای خدمتگزاری در تراز مدیریت جهادی و انقلابی

در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان خطاب به استاندار جدید آمده است: مردم لرستان، سالها است که چشم به راه خدمتگزاری در تراز مدیریت جهادی و انقلابی جمهوری اسلامی هستند و برای گذار از شاخص های رکود و رخوت، لحظه شماری می کنند.

به گزارش همای سعادت، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان، خطاب به فرهاد زیودار، نخستین استاندار بومی این استان، بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

استاندار مردمی لرستان
جناب آقای دکتر فرهاد زیویار
چنانکه مستحضرید؛ مردم صبور و نجیب لرستان سالها است، چشم به راه خدمتگزاری در تراز مدیریت جهادی و انقلابی نظام قدسی جمهوری اسلامی ایران، برای گذار از شاخصهای رکود و رخوت و فقر و بیکاری، لحظه شماری می کنند.خداوند متعال را شاکریم که در دولت انقلابی آیت الله رئیسی، بار سنگین این مسئولیت و امانت خدمتگزاری به مردم نجیب لرستان، برای نخستین بار، به دوش یکی از فرزندان غیرتمند، جهادی، دانشمند و انقلابی همین استان نهاده شده است.
بی تردید، خواهران و برادران انقلابی حضرتعالی در لرستان، شما را در این میدان عظیم دست تنها نگذاشته، بی هیچ چشمداشتی آمادگی خود را برای هرگونه مجاهدت در راستای حل مشکلات و چالش های تاریخی توسعه ی لرستان اعلام می دارند.به امید روزهای روشن تر برای مردم نجیب لرستان…

انتهای پیام/