چهار هزار خانه ورزش روستایی در کشور تجهیز شد

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: چهار هزار خانه ورزش روستایی تاکنون در کشور تجهیز شده که نشان می‌دهد دولت تدبیر و امید به ورزش در روستاها توجه ویژه دارد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،”جمشید تقی زاده” روز پنجشنبه در آیین تجهیز خانه ورزش روستایی لرستان اظهار داشت: تجهیز خانه های ورزش روستایی در راستای رسالت وزارت ورزش و جوانان در کشور می باشد و امیدواریم دستاوردهای دولت تدبیر و امید در خصوص طرح های نیمه تمام ورزش روستایی تا پایان دولت به اتمام برسد.

وی با اشاره به فعالیت سه هزارو ۵۰۰ سازمان مردم نهاد در کشور گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و تعطیلی باشگاهی های ورزشی، ۲۸ هزار باشگاه متضرر شدند که در این راستا تسهیلاتی پرداخت شده است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح جامع باشگاه‌داری تنظیم و به هیات دولت ابلاغ شده است و پس از آن به مجلس رفته و در صورت تصویب تحولی در زمینه باشگاه داری فراهم می شود.

تقی زاده بیان کرد: لرستان از ظرفیت ورزشی بالایی برخوردار است و امیدواریم با طرح جامع باشگاه داری به جایگاه اصلی خود بازگردد که همت و تعامل و همدلی در این راستا موجب پیشرفت خواهد شد.

خبر:زینب فیضی
انتهای پیام/