کسب رتبه سوم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در تبلیغات فضای مجازی

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، سید امین قاسمی از کسب رتبه سوم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در تبلیغات فضای مجازی خبرداد.   مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این خصوص ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پرکردن اوقات فراغت هموطنان و […]

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، سید امین قاسمی از کسب رتبه سوم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در تبلیغات فضای مجازی خبرداد.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این خصوص ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پرکردن اوقات فراغت هموطنان و همچنین معرفی ظرفیت ها و جاذبه های کشور معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به برگزاری مانور تبلیغات گردشگری در فضای مجازی ویژه ایام نوروز کرد.

 

وی با اشاره اینکه در این راستا این اداره کل نیز با انتشار بیش از ۵۰ کلیپ تصویری، ۲۱۰ عکس با کیفیت و معرفی تور مجازی از جاذبه های تاریخی و طبیعی استان با هشتگ های سفر مجازی و کرونا را شکست می دهیم از طریق فضای مجازی اقدام کرد ،افزود: پس ارزیابی انجام شده توسط اداره کل تبلیغات و بازاریابی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور استان لرستان با کسب امتیاز ۸۷۰ حایز رتبه سوم در بین استانهای کشور شد.

 

دبیر ستاد خدمات سفر استان لرستان ضمن تقدیر از پیگیری های اسکندر فلاح وند معاون گردشگری و همچنین تلاش های شبانه روزی یعقوب دالوند مدیر روابط عمومی و امین صفایی زاده کارشناس روابط عمومی اداره کل در کسب این موفقیت ،بیان کرد:این مانور به مدت دو هفته در سطح وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار و لرستان پس از استانهای خراسان رضوی و گلستان رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/