توقیف بیش از یک تن موادغذایی غیر قابل مصرف در خرم آباد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد از توقیف هزار و ۱۰۰ کیلو گرم موادغذایی غیر قابل مصرف در طرح سلامت نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،دکتر الهام نوری زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:با شروع فعالیت های طرح سلامت نوروزی مرکز بهداشت از تاریخ ۲۴ اسفندماه هزار و ۲۰ مورد بازرسی بهداشتی انجام شده و حدود هزار و ۱۰۰ کیلو گرم ماده غذایی غیربهداشتی کشف و توقیف شد.

وی افزود: در راستای کنترل سلامت مواد غذایی و بهداشت اماکن عمومی ۳۳ تیم بهداشت محیط بصورت ویژه فعال شده است.

نوری زاده با بیان اینکه از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا کنون بیش ازیک تن مواد غذایی غیر بهداشتی توسط بازرسان مرکز بهداشت کشف و توقیف شده است، تصریح کرد: طرح تشدید بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه ادامه‌ خواهد داشت.

وی یاد آور شد: برنامه‌های نوروزی بهداشت از ۲۴ اسفندماه آغار شده که از آن جمله می توان به بازدید های کارشناسان بهداشت محیط برای کنترل کیفی آب و غذا اشاره کرد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد گفت:از شروع طرح سلامت نوروزی تا کنون بیش از هزار و ۲۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا و بررسی کیفیت آب توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شده، ۹۸۲ مورد سنجش سلامت مواد غذایی با دستگاه های پرتابل صورت گرفت و ۶۵۵ مورد کلرسنجی آب جهت اطمینان از سلامت آب مصرفی شبکه انجام شده است تا سلامت مسافرین نوروزی تامین شود.

انتهای پیام/