با حضور رئیس اورژانس کشور؛

کلنگ احداث ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ لرستان به زمین زده شد

طی مراسمی،کلنگ احداث ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ استان لرستان به زمین زده شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،طی مراسمی امروز آئین کلنگ‌زنی ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ لرستان،با حضور محمد جواد میعادفر،رئیس اورژانس کشور،بهرام دلفان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تنی چند از مدیران و کارشناسان ستادی در ضلع جنوبی بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد برگزار شد.

بهرام دلفان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های رئیس اورژانس کشور در زمینه مساعدت‌های لازم برای توسعه اورژانس فوریت‌های پزشکی لرستان،اظهار داشت:ساختمان فوریت‌های پزشکی استان به مساحت شش هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

محمدجواد میعادفر،رئیس اورژانس کشور نیز در این مراسم با تقدیر از رئیس دانشگاه به‌واسطه روند توسعه همه‌جانبه در بالاخص اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ لرستان، گفت:رئیس علوم پزشکی لرستان از معدود رؤسای دانشگاه در کشور است که نگاه ویژه‌ای به زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی دارند و در دو ماه اخیر ما در لرستان شاهد کلنگ‌زنی دو پروژه سنگین و پر هزینه ملی برای توسعه اورژانس بوده‌ایم.

وی، تصریح کرد: طبق گزارش‌های موجود اتفاقات بسیار خوبی از لحاظ رسیدگی و عملکرد و تسریع خدمات در فوریت‌های پزشکی لرستان افتاده است که خود نشان از تلاش‌های مجموعه علوم پزشکی است.