کلنگ زنی پایگاه سلامت بهورزان شهرستان ازنا

آیین کلنگ زنی پایگاه سلامت بهورزان شهرستان ازنا با حضور مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش همای سعادت،طی مراسمی با حضور محمدجواد حیدری پور، مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت،بهروز عزت پور،مدیر امور مشارکت های اجتماعی دانشگاه،محمدرضا فاتحی، فرماندار شهرستان ازنا، منوچهر حسنی،شهردار،خشایار قیصری،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا و اعضای مجمع خیرین سلامت ازنا،کلنگ ساخت پروژه پایگاه سلامت بهورزان شهرستان ازنا به زمین زده شد.

خشایار قیصری،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا،گفت:پایگاه سلامت بهورزان در زمینی به مساحت ۲۰۳ متر مربع در سه طبقه که مساحت هر طبقه ۱۳۰ الی ۱۵۰ مترمربع واقع در شهرک غرب کلنگ زنی شد.

وی افزود:هزینه یک طبقه آن که حدود ۱۰ میلیارد ریال که توسط خیر گرامی”حاج غلامرضا درویشی” تقبل شده است که فاز نخست طبقه اول این پروژه تا پایان سال آماده بهره‌برداری می‌باشد.

در ادامه محمدرضا فاتحی،فرماندار شهرستان ازنا ضمن تقدیر ویژه از عملکرد مجمع خیرین این‌شهرستان،گفت:در شهرستان ازنا توسعه در بحث بهداشت و درمان در دستور کار قرار دارد و یکی از مطالبات بحق مردم این شهرستان توسعه ابنیه،تجهیزات و جذب پزشک می باشد.

وی ادامه داد:تلاش های بسیاری در دو سال گذشته برای توسعه بهداشت و درمان در ازنا صورت پذیرفته است که نقش مجمع خیرین و اعضای آن پر رنگ و تاثیر گذار بوده است.
انتهای پیام/