کمک ۷۰ میلیاردی ستاد اجرایی به خانواده‌های نیازمند لرستانی

مدیر کل ستاد اجرایی لرستان از کمک ۷۰ میلیاردی این ستاد به خانواده‌های نیازمند استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،مجید طائف،با اشاره به توزیع ۱۷۶ وسیله گرمایشی در رزمایش «دلگرمی» این ستاد،اظهار داشت:این مجموعه از ابتدای سال تاکنون اقدام به برپایی هفت رزمایش در زمینه‌های مختلف از توزیع مواد غذایی و لوازم التحریر به ارزش ۷۰ میلیارد ریال برای کمک به خانواده‌های نیازمندان کرده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۷۶ دستگاه وسایل گرمایشی در لرستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۱۷۶ دستگاه بخاری گازی و آبگرمکن گازی به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین اقشار کم برخوردار استان توزیع کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان خاطرنشان کرد:این وسایل گرمایشی در قالب اجرای طرح پویش «دلگرمی» احسان و با محوریت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند استان در فصل سرما تهیه شده است.

طائف ارزش هریک از دستگاه‌های بخاری توزیع شده بیش از ۲۰ میلیون ریال و آبگرمکن ۴۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد:این وسایل توسط گروه‌های مردمی و فعالین اجتماعی بین اقشار کم برخوردار توزیع شد.

وی بیان داشت:نحوه شناسایی خانواده‌های نیازمند، توسط گروه‌های جهادی و فعالین اجتماعی و نهادهای حمایتی استان شناسایی و آمار آن‌ها برای کمک‌رسانی در اختیار ستاد قرار گرفته است.

انتهای پیام/