یادواره شهدا «آبروی محله» در شهرک بهرامی برگزار شد

یادواره‌ شهدا «آبروی محله» با حضور فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد،بخشدار،خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در شهرک«بهرامی» برگزار شد.

به گزارش همای سعادت،بیرانوند،بخشدار خرم آباد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما بر گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدا وانتقال پیام آنان به نسل های آینده تاکید کرد و گفت:امروز همه ما باید در پاسداشت خون شهدا و صیانت از آرمانهای انقلاب سهیم باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا از ویژگی خاصی برخوردار بودند و آن ویژگی ایثار و از خودگذشتگی‌است،افزود:ایثار و شهادت همواره در طول تاریخ اسلام وجود داشته و این استقامت و صلابت ماندگار است.

بخشدار خرم آباد تصریح کرد:شهدا به ملت و تشیع آبرو دادند و شهدای هر محله آبروی آن محل هستند.

بیرانوند،هدف از برگزاری شهدا «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌ های شهداو معرفی حماسه‌ سازی های و از خود گذشتگی شهیدان به نسل جدید عنوان کرد.

خواهر شهید«علی چوبتراش»در گفتگو با خبرنگار ما گفت:شهدا امنیت و آسایش به ما دادند،اگر نبود از خود گذشتگی شهدا امنیت و آرامشی نبود.

وی در ادامه افزود:شهدا رفتند تا عفت و حجاب بماند ما باید با حفظ حجاب راهشان ادامه بدهیم.

خواهر شهید گفت:فراموش نکنیم برای اینکه حجاب بماند خون ها ریخته شده برای عفت و پاکدامنی و حجاب جان دادند خون دادند مبادا اینها را فراموش کنیم.

مادر شهید«جوزی امیری‌»،گفت:شهدا رفتند تا چادر بر سر ما نیفتد سیاهی چادرم را با هیچی عوض نمیکنم به قول شهدا سیاهی چادر رنگین تر از خونشان است.

وی ادامه داد:حاضرم جانم را از من بگیرند ولی چادرم را نگیرند دخترای که بدحجاب شدید دل ما را نشکنید حال ما را نگیرید.

گفتنی است،خاطره گویی،شعرخوانی،سخنرانی،مداحی،تجلیل از مقام شامخ شهید و خانواده آن ازجمله ویژه‌ برنامه‌های یادواره شهدا «آبروی محله» شهرک بهرامی بود.

لازم به ذکر است،مراسم یادواره شهدای شهرک بهرامی با عنوان«آبروی محله» به همت سپاه ناحیه خرم آباد،حوزه حضرت مریم (س)،پایگاه شهیده فرخ پاپی و با همکاری بنیاد شهید و بخشداری خرم آباد برگزار شد.

گفتنی است،شهرک بهرامی از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم آباد است و در دوران دفاع مقدس و پس از آن،دهها رزمنده و جانباز،۱ نفر آزاده و ۱۷ شهید گلگون کفن تقدیم میهن اسلامی کرده است.

خبر؛ کبری دریکوند

انتهای پیام/