یتیم خانه نوسازی مدارس

چرا هیچکس حاضر به ماندن وکارکردن در اداره کل نوسازی مدارس نیست؟شاید خواندن این خبر باعث تعجب باشد اما از سه نفر نیروی جدیدالاستخدام اداره کل نوسازی مدارس لرستان ، دو نفر بدلیل پایین بودن حکم حقوقیشان انصراف خود را اعلام کردند.

همای سعادت -یادداشت-اما نکته قابل تامل اینجاست که اداره کل نوسازی مدارس در چند سال اخیر شاهد بازنشستگی نیروهای زیادی بوده که متاسفانه کارمندان دیگر ادارات حاضر به انتقال به این دستگاه نیستند و حتی نیروهای جدید هم از ادامه همکاری با دستگاه مذکور سرباززده و استعفای خود را اعلام کردند.

اما دلیل آن چیست ؟ خیلی واضح است ، حجم بالای فعالیت های اداری و ساخت مدارس به نحویکه علی رغم مشکلات شدید اعتباری ، همچنان شاهد افزایش فعالیتهای این اداره کل هستیم و از این هم مهمتر حقوق پایین ، عدم پرداخت ماموریتها و اضافه کار بسیار ناچیز و قطره چکانی….

با این تفاسیر باید به کارمندان باسابقه این دستگاه که با کمترین حقوق و دریافتی ( حتی کمتر از معلمین همتراز خود) با عشق به خدمت از جوانی خود مایه گذاشتند تا دانش آموزان ما کمتر شاهد کمبود کلاس درس باشند ، آفرین گفت و باید به مسئولین استانی و کشوری گوشزد کرد که با این قشر زحمت کش چه کرده اید که نه نای شکوائیه دارند و نه نفس ادامه دادن….

انتهای پیام/