یک طلا و یک نقره سهم قایقران لرستانی درمسابقات آب های آرام قهرمانی جوانان آسیا

قایقرانان لرستانی موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره در مسابقات آب های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا (ازبکستان) شدند‌.

به گزارش همای سعادت،«علیرضا خمسه»،نوجوان لرستانی، در کایاک انفرادی ۲۰۰ متر جوانان در رقابت با قزاقستان، ازبکستان، هند، تایلند، تاجیکستان، چین تایپه و قرقیزستان با زمان ۳۹.۷۲۱ ثانیه زودتر از رقیبان از خط پایان عبور کرد و صاحب مدال طلا شد.

«داریوش محمدی»،در کایاک دونفره ۲۰۰ متر مردان جوانان در رقابت با رقیبانی از تاجیکستان، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، چین‌تایپه، قرقیزستان و هند با زمان ۳۵.۴۳۹ ثانیه دوم و صاحب مدال نقره شدند

در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پاراکانو آسیا روز گذشته در نوبت بعدازظهر ادامه پیدا کرد که ملی‌پوشان کشورمان در ۶ ماده فینال به مصاف رقیبان رفتند.

همچنین نمایندگان ایران در رقابت‌های نوبت عصر روز گذشته مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پاراکانو آسیا موفق به کسب سه مدال طلا و یک برنز شدند.

مسابقات قایقرانی قهرمانی پاراکانو و آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت در سمرقند ازبکستان برگزار شد و تیم ایران نیز با ترکیب ۱۸ قایقران و پنج مربی در این رقابت حاضر هستند.

انتهای پیام/