۱۰۵ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ،گفت :با اعلام مثبت شدن ۱۰۵ نفر دیگر با مبتلایان لرستان، آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان به ۴ هزار و ۶۵۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین، محمد رضا نیکبخت ظهر پنجشنبه ۱۵ خردادماه از افزایش مبتلایان کرونا در لرستان به ۴ هزار و ۵۵۰ نفر طی بیست‌وچهار ساعت خبر داد واظهار داست : تاکنون ۲۷ هزار و ۴۵۴ نمونه‌ی از بیماران مشکوک به «کووید ۱۹» در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۲۴ هزار و ۶۱۵ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۴ هزار و ۶۵۵ مورد مثبت و تعداد ۱۹ هزار و ۹۶۰ نمونه منفی اعلام شده است.

وی افزود : از ۴۸۳ نمونه ارسالی در طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان ۱۰۵ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

نیکبخت با اعلام این‌که طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان فوتی جدید به علت کووید ۱۹ نداشته‌ایم، افزود: متأسفانه تاکنون تعداد ۱۶۵ نفر از هم استانی‌ها به علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند.

وی بیان داشت: تعداد ۲۲ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.

لازم به ذکر است ،بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدا تاکنون تعداد ۴ هزار و ۴۵۹ نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.
انتهای پیام /