۱۵۰ زندانی با کمک ۲ میلیاردی خیران آزاد شدند

مدیر کل زندان های لرستان گفت: طی یک سال گذشته با مساعدت و همکاری ۲ میلیارد تومانی خیرین، ۱۵۰ زندانی از زندان آزاد شدند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان های لرستان در جمع خانواده زندانی ها، اظهار داشت: خوشحال و خرسند هستیم که میزبان شما و در کنار شما ارزشمندان و خانواده مدد جویان و مسئولین اجرای و قضایی شهر خرم آباد هستیم.

وی افزود: باید کمک کنیم که خانواده زندانی ها حمایت شوند و از سقوط این خانواده ها جلوگیری کنیم .

کشوری با اشاره به اینکه یکی از سیاست اداره کل زندان های لرستان ارتباط امام جماعت محله با خانواده زندانی است، تصریح کرد : با کمک امام جماعت محله، خانواده نیازمند و بی بضاعت زندانی ها را شناسایی و حمایت می کنیم.

مدیر کل زندان های لرستان به برکات نظام جمهوری اسلامی که توجه ویژه به خانواده زندانی است اشاره و اظهار کرد : اگر توجه به کرامت انسانی و آرمان بلند امام راحل و توصیه های مقام معظم رهبری نباشد در این جلسات حضور پیدا نمی کردیم.

وی گفت : از برکات خون شهدا و توجهات مقام معظم رهبری رسیدگی به امور زندان ها است که امید می رود مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و خانواده زندانی ها باید بدانند هیچ زمانی تنها نیستند و فلسفه حاکمیت اسلامی همه ما رو مکلف کرده است که در کنار خانواده زندانی ها باشیم .

مدیر کل زندان های لرستان گفت : تک تک ما موظف هستیم قرآن کریم را الگو قرار دهیم و این الگو باعث می شود که پاسخگو اعمال خود باشیم.

کشوری با اشاره به اینکه در جامعه امروزی شهروندان ما به خاطر اقتصاد فلج گرفتار زندان شده اند، افزود: ۷۰ درصد زندانی ها به خاطر مواد مخدر و سرقت در زندان ها به سر می برند که این مهم باعث شده تکلیف دولت مردان سنگین شود.

وی به خدمات انجمن حمایت از خانواده زندانی های استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون به حساب ۶۲۰ خانواده زندانی در حوزه شهرستان الشتر، نور آباد،کوهدشت و خرم آباد طی چهار مرحله مستمری واریز شده است .

وی با بیان اینکه ۹۵ میلیون تومان در قالب کارت هدیه به خانواده زندانی ها اهدا شده است، تصریح کرد : ۶۵۵ پک معیشتی، فرهنگی و بهداشتی و همچنین ۲۷۰ میلیون تومان در قالب تهیه اسباب بازی و .‌.. به خانواده زندانی ها پرداخت شده است .

کشوری با توجه به اینکه در ابتدای سال تحصیلی، به فرزندان ۳۰۰خانواده لوازم التحریر اهدا شده است، افزود : همچنین ۴۰ دستگاه تبلت برای فرزندان زندانی ها به ارزش یکصد و ۱۴۰ میلیون تومان تهیه شده است .

وی بیان کرد :خرید جهیزیه برای دو نفر به مبلغ ۲۰میلیون تومان و پرداخت ۲۰ میلیون تومان برای خانواده های بی بضاعت به مراکز درمانی دیگر خدمت ارائه شده توسط این انجمن بوده است.

مدیر کل زندان های لرستان گفت: ۳۱۰ زندانی طرف قرارداد انجمن اعزام به کار داشته ایم که بتوانند از آن محل کسب درآمد برای خانواده خود داشته باشند.

کشوری تصریح کرد: ۱۲فرصت شغلی برای خانواده زندانی از جمله همسر و فرزندان آنها ایجاد کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تا کنون ۱۵۰ نفر زندان بدهکار مالی داشته ایم ،گفت: با پرداخت ۲ میلیارد تومان از طریق خیرین، رضایت شکات را جلب کرده ایم و ۱۵۰ زندانی آزاد شدند.

مدیر کل زندان های لرستان بیان کرد: برای ۵ خانواده زندانی جمعا به مبلغ ۳۵ میلیون تومان کمک هزینه اجاره منزل پرداخت شده است.

در پایان این مراسم از برخی فرزندان مدال آور ،شاگرد نمونه و تعدادی خیرین با اهدای لوح سپاس، و همچنین توسط یکی از خیرین با اهدای لوح از زحمات و حمایت های” عبدالمجید کشوری “مدیر کل زندان های لرستان از خانواده زندانی ها تقدیر شد.

انتهای پیام/