۲ ایستگاه سنجش سلامت در خرم‌آباد برپا شد

معاون سپاه لرستان از برپایی دوایستگاه سنجش سلامت در محوطه باغ گلستان خرم‌آباد خبر داد‌.

به گزارش همای سعادت،سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا اظهار داشت:دو ایستگاه سنجش سلامت به همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در محوطه باغ گلستان خرم‌آباد برپا و به ۱۰۰ نفر از بازنشستگان بهداری لرستان خدمات درمانی ارائه شد.

وی افزود:همچنین به همت معاونت سلامت و دفاع زیستی و کانون بازنشستگان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان،گردهمایی انس و الفت وابستگان بهداری سپاه استان در محوطه باغ گلستان خرم‌آباد برگزار شد و در این مراسم از ۱۰۰ نفر از بازنشستگان بهداری تجلیل به‌عمل آمد.

ملک آرا با اشاره به پایش سلامت این بازنشستگان،گفت:با برپایی ایستگاه سنجش سلامت به کنترل و اندازه‌گیری فشارخون،قند خون، قد و وزن (BMI) این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها پرداخته شد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد:علاوه بر خدمات مذکور خدمات پزشکی، مشاوره‌ای و توزیع پک بهداشتی توسط معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به بازنشستگان ارائه شد.

وی بیان کرد:طی زمانی برپایی این ایستگاه به بیش از ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شد،همچنین موارد در معرض خطر ضمن معاینه مورد مشاوره قرار گرفتند.

سفیر افلاک
انتهای پیام/