مدیر کل بیمه سلامت لرستان:

۵۰ میلیارد ریال هزینه درمان به زوج‌های نابارور لرستانی پرداخت شد

مدیر کل بیمه سلامت لرستان گفت:تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه بابت خدمات سرپایی،دارو، آزمایش و تصویر برداری زوج های نابارور این استان پرداخت شده است.

به گزارش همای سعادت،حسن اسدبیگی روز یکشنبه در جلسه بررسی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک با اشاره به همکاری خوب جامعه پزشکی افزود: از سال ۹۸ با اجرای این طرح در استان تاکنون بالغ بر ۱۴ میلیون بار مراجعه، به صورت الکترونیکی نسخه نویسی و نسخه پیچی شده که از این تعداد بیش از هفت میلیون نسخه نویسی الکترونیک توسط پزشکان و بیش از هفت میلیون نسخه پیچی توسط موسسات صورت گرفته است.

وی بیان کرد:طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از سال ۹۸ در سطح کشور اجرایی شده که امروزه با همکاری جامعه پزشکی استان شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی آن در سطح استان هستیم و یکی از طرح‌های موفق و بزرگ در سازمان بیمه سلامت ایران می باشد.

اسد بیگی یادآور شد:تاکنون بیش از ۲۷ هزار بیمار صعب العلاج در این استان نشان دار و مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال بابت هزینه خدمات سرپایی و بستری آنها هزینه که از این رقم بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال به موسسات و ۱۴۰ میلیارد ریال به بیماران پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان افزود: همچنین یک هزار و ۴۴۰ زوج نابارور در سطح استان نشان دار و از خدمات این بیمه بهره مند هستند که تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه بابت خدمات سرپایی، دارو، آزمایش و تصویر برداری آنها پرداخت شده است.

انتهای پیام/