دبیر اجرایی جشنواره تئاتر لرستان:

۵۸ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر لرستان ارسال شد

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان گفت:۵۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره تئاتر در استان ارسال شده است.

به گزارش همای سعادت،رضا نیازی،امروز پنج‌شنبه در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان، اظهار داشت: از مجموع این آثار ۲۶ اثر در بخش های خیابانی و صحنه ای به مرحله بازبینی راه یافتند.

وی ادامه داد:در نهایت نیز هشت اثر در بخش صحنه ای و هفاپت اثر در بخش خیابانی توسط هیات داوران جهت اکران در جشنواره، انتخاب شدند.

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خاطرنشان کرد:آثار نهایی این جشنواره توسط داوران آقایان «مرتضی آذر فر»،«آرین شعبان» و « پژمان شاهوردی» در بخش صحنه ای و در بخش خیابانی توسط آقایان «محسن لک»، «مسعود بیرانوند» و «پژمان باقری پور» بازبینی شدند.

وی اظهار کرد:داور ناظر این اجراها نیز اقای «محمدرضا عبدالهی فرد» بودند.

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان در بخش دیگری از سخنانش گفت:جوانانی که در این رویداد حضور و همکاری داشته اند، قطعا با این سطح کیفی آثار تجربه خوبی کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد:این جشنواره نشان داد در استانی که فقط یک هنرستان هنرهای زیبا داریم، باید به فکر راه اندازی مقاطع بالاتر و ایجاد دانشگاه هنر باشیم.

نیازی گفت:اینکه دانشگاه هنر در استان ایجاد شود و رشته هنر به دانشگاه های استان اضافه شود،یک ضرورت است.

دبیراجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان در پایان ضمن قدردانی از همکاران حوزه معاونت هنری و امور سینمایی ارشاد استان،از اطلاع رسانی ویژه جشنواره توسط «سجاد شفیعی» و تلاش های سید «غلامرضا نعمت پور» در زمینه مستندسازی که تلاش زیادی داشتند،از حوزه امور مساجد استان برای همکاری در برگزاری این جشنواره از فعالیت های حوزه روابط عمومی اداره کل ارشاد استان « فرشته بیرانوند» جهت انعکاس خبری این رویداد فرهنگی هنری،از تلاش ها و همکاری های شهرداری و شورای شهر خرم آباد و به ویژه حمایت ها و همراهی های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،تشکر و قدردانی کرد.

نیازی همچنین از «فرزاد زیدی نژاد» رئیس انجمن نمایش استان لرستان، روسای انجمن نمایش شهرستان ها،روسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها و ناظر برنامه امیر امانی و تلاش های معاونت توسعه اداره کل ارشاد استان «فرشاد سیفی»،همکاران معاونت هنری «حشمت فتحی» مسول کمیته اجرایی و مجری توانمند برنامه«رامین صادقی»،دبیر اجرایی که یاریگر این مجموعه در برگزاری جشنواره تئاتر استان بودند،تقدیر کرد.

انتهای پیام/