۶۰۰بسته غذای گرم بین نیازمندان پلدختر توزیع شد

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، نبی الله ناظری نیز در حاشیه توزیع بسته‌های غذای حمایتی بین نیازمندان شهرستان پلدختر در گفت وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کمیته امداد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه، برنامه‌های متعددی از جمله راه […]

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، نبی الله ناظری نیز در حاشیه توزیع بسته‌های غذای حمایتی بین نیازمندان شهرستان پلدختر در گفت وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کمیته امداد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه، برنامه‌های متعددی از جمله راه اندازی و آماده سازی آشپزخانه اطعام مهدوی را در دستور کار خود دارد.

 

وی افزود:امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو نمازهای جماعات در مساجد، کمیته امداد با همکاری کانون‌های مساجد و مداحان، خیران، مرکز نیکوکاری و بسیج اصناف، اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان شهرستان در ماه مبارک رمضان می‌کند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر گفت:بر این اساس امروز برای نخستین بار در نخستین روز از ماه مبارک رمضان حدود ۶۰۰ بسته غذای گرم با حفظ حرمت و کرامت انسانی بین نیازمندان، افراد زیر پوشش واقشار آسیب‌پذیر در پلدختر توزیع شد.

 

وی افزود: قابل توجه همشهریان که این غذاها باهماهنگی شبکه بهداشت، نظارت کارشناسان بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبخ، بسته بندی و توزیع می‌شود.

 

ناظری یادآور شد: این غذاها با همکاری مددکاران کمیته امداد و هیئت امنای مساجد به صورت منطقه‌ای بین نیازمندان و افراد زیر پوشش توزیع می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدختر از خیران شهرستان و خارج از شهرستان، به ویژه بهروزی مدیریت تالار امین پلدختر و همه کسانی که این نهاد را در این کار خداپسندانه همکاری کردند تقدیر کرد.

انتهای پیام/