️مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد

طی مراسمی،مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد.

به گزارش همای سعادت،بهرام دلفان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در نشست شورای فرهنگی دانشگاه،اظهار داشت:فعالیت در تشکل‌های مختلف دانشجویی،یک دوره‌ی کوتاهی است که دانشجویان در این دوره‌ها، کسب تجربه می‌کنند.

وی در مورد مباحث فرهنگی،افزود:در بعد مدیریتی و جنبه‌های فرهنگی آن، همه باید پیرامون جبهه انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و در یک جبهه واحد پیش رفت،زیرا همه طرفدار نظام بوده و در بحث اردوهای جهادی هم باید از تجربیات دیگران نیز استفاده کرد.

در حاشیه نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان،از «حسین علیزاده» مسئول سابق بسیج دانشجویی این دانشگاه تجلیل شد و «امیر محمد معظمی» به عنوان مسئول جدید این تشکل دانشجویی معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.

امیر محمد معظمی،مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان،رشد علمی در مجموعه دانشگاه با هدف مسئولیت پذیری و مقابله با تهاجم فرهنگی را سرلوحه کار خود عنوان کرد و گفت:ما در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای دشمن،با برنامه‌های گسترده‌ای در صدد رشد علمی دانشگاه با کمک تمام دانشجویان و اساتید خود هستیم و فارغ از مباحث جناحی و گروهی، رو به جلو حرکت خواهیم کرد تا شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی، در همه ی عرصه‌ها باشیم.

گفتنی است،در این نشست مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان و مسئول بسیج دانشجویی لرستان نیز حضور داشتند و پیرامون تشکل‌ های مختلف دانشجویی،مباحثی را ایراد کردند.
انتهای پیام/