اشتغالزایی ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در کارخانه لاستیک سازی بارز الیگودرز

فرماندار الیگودرز ،گفت :فراهم شدن ۲ هزار و ۷۴۰ نفر فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کارخانه لاستیک سازی بارز الیگودرز، ظرفیت مناسبی برای کاهش نرخ بیکاری این‌ شهرستان است.

به گزارش همای سعادت،ماشاا…نعمتی، فرماندار الیگودرز در نشست خبری مجازی با خبرنگاران با بیان اینکه کارخانه لاستیک سازی بارز این شهرستان در سال ۹۸ شروع به کار کرده است،اظهار داشت: تملک اراضی انجام شده و روند واگذاری اراضی بر اساس ماده ۹ قانون توسط شهرداری زمان بر بود.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه در حال حاضر، ۸/۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: تا کنون ۴۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان‌ اعتبار هزینه شده است و پیش بینی می شود اعتباری معادل ۴هزار و ۳۷۲ میلیارد تومان نیز برای تکمیل لازم باشد.

نعمتی اظهار داشت: سرمایه ارزی مورد نیاز پروژه ۱۲۰ میلیون یورو است و ظرفیت اشتغال زایی ۷۴۰ نفر به طور مستقیم و ۲هزار نفر بصورت غیر مستقیم نیز دارد.

فرماندار الیگودرز ظرفیت تولید کارخانه لاستیک سازی بارز را ۵۰ هزار تن‌ لاستیک در سال عنوان و بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در نظر گرفته شده است و بعنوان یکی از بزرگترین کارخانه های الیگودرز، بخشی از بیکاری این شهرستان را مرتفع می کند.

انتهای پیام/