پلمب دو حلقه چاه کشاورزی متخلف درشهرستان پلدختر

دو حلقه چاه کشاورزی متخلف در محدوده بخش مرکزی شهرستان پلدختر روستای هلوش که برای کاشت محصولات آبدوست و اضافه برداشت و… استفاده می شدند پلمب شدند.

به گزارش همای سعادت، اداره منابع آب شهرستان پلدختر با دستور جلسه شورای حفاظت از منابع آب پس از اخذ حکم دادستان شهرستان با همکاری اداره برق و با همکاری پرسنل نیروی انتظامی اقدام به قطع برق و پلمپ ۲ حلقه چاه کشاورزی در محدوده بخش مرکزی شهرستان پلدختر روستای هلوش که مبادرت به کاشت محصولات آبدوست، اضافه برداشت، عدم نصب کنتور هوشمند و عدم تمدید پروانه کرده بودند و ۴ ایستگاه پمپاژ آبرسانی در روستای هلوش و چند مهر کردند.

محمد گودرزی مدیر امور آب این شهرستان گفت:بر اساس مصوبات شورای حفاظت از منابع آب استان، نصب کنتور هوشمند برای تمام چاههای کشاورزی و صنعتی الزامی است.

وی افزود: از تمام مالکان چاههای کشاورزی و صنعت دعوت می شود جهت جلوگیری از قطع برق چاه و پلمب آنها هر چه سریعتر نسبت به نصب کنتور هوشمند به اداره منابع آب شهرستان مراجعه کنند، در غیر اینصورت، هرگونه خسارت ناشی از قطع برق و پلمب چاه و محصولات زراعی تحت پوشش آنها بر عهده مالکین چاه و شرکا است.

انتهای پیام/