نشست صمیمانه فرماندار شهرستان ازنا با اصحاب فرهنگ و هنر

فاتحی با اشاره به نقش پررنگ هنرمندان و شعرا در جریان سازی و حرکت عمومی جامعه به سمت تعالی اشاره کرد و گفت:بی تردید هنرمندان بعنوان قشر تأثیرگذار در جامعه نقش غیر قابل انکاری دارند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، همزمان با دهمین روز از ماه مبارک‌ رمضان فاتحی فرماندار ازنا با حضور در جمع هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگ و ادب و هنر از نزدیک با دیدگاه‌ها و نقطه نظرات این عزیزان آشنا شد.

فرماندار ازنا ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان استفاده از لحظات نورانی این ماه را از جمله برکات شهرالله برشمرد و گفت: ورود به ماه نزول قرآن این فرصت را در اختیار مومنین قرار میدهد تا ضمن استغفار از کوتاهی ها و خطاهای گذشته راه حق و درستی را انتخاب و در مسیر هدایت الهی قرار بگیرد.

فاتحی با اشاره به نقش پررنگ هنرمندان و شعرا در جریان سازی و حرکت عمومی جامعه به سمت تعالی اشاره کرد و اظهار داشت:بی تردید هنرمندان بعنوان قشر تأثیرگذار در جامعه نقش غیر قابل انکاری دارند که امروز نظام اسلامی فرصت بروزخلاقیت های هنری را برای هنرمندان به نحو مطلوب فراهم نموده است.

وی با اشاره به کمبود فضاهای فرهنگی -هنری شهرستان ازنا پیگیری برای تکمیل سالن اجتماعات آمفی تئاتر را از اولویت های مدیریت شهرستان دانست و گفت: به فضل خدا در دولت سیزدهم بدنبال تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد هستیم و در این زمینه با مدیران استان و مقامات عالی وزارت ارشاد رایزنی های صورت گرفته است.

فرماندار ازنا ضمن تشکر از تلاش اصحاب فرهنگ و هنر، توجه به مضامین مقدس و اخلاق محور را یکی از ارزشمندترین رسالت های هنرمندان دانست و خواستار تولیدات فرهنگی هنری در این زمینه شد.

وی در پایان گفت :فرهنگ و هنر بخشی جدا نشدنی از جامعه است و در همین راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا گزارشی از فعالیت های این اداره و انجمن‌های تابعه در سال گذشته ارائه کرد.

وی مشکلات فضاهای مورد نیاز  را جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری از دغدغه های اصلی اداره و شهرستان برشمرد و ضمن قدردانی از فرماندار در خصوص حمایت و مساعدت های اخیر در پیگیری مطالبات هنرمندان خواستار حمایت های بیش از پیش ایشان نسبت به اصحاب فرهنگ و هنر شدند.

در ادامه مسئولین انجمنها و هنرمندان به بیان مشکلات در حوزه های مختلف فرهنگی هنری پرداختند و درخواست های خود را در خصوص حمایت در جذب اعتبارات، کمک به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری و همچنین تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر به فرماندار ارائه نمودند.

انتهای پیام/