زیرساخت ها با استعدادهای ورزشی لرستان مطابقت ندارد/ لزوم ورود بخش خصوصی برای توسعه ورزش

ستاری دستنایی با اشاره به اینکه زیرساختهای ورزشی لرستان با استعدادهای بی بدیل ورزشی استان مطابقت ندارد بر لزوم تلاش مدیران ورزشی در جذب و ورود بخش خصوصی برای توسعه ورزش استان تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، بهرام ستاری دستنایی معاون سیاسی -امنیتی و اجتماعی استاندار ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان با بیان این که خدمت به جامعه ورزش و تلاش در این راستا از دو جنبه قابل بررسی است ،گفت: در دین مبین اسلام بر سلامت بدنی انسان ها سفارش بسیاری شده است و به فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام عقل سالم در بدن سالم است و وقتی عقل سالم باشد قطعا تصمیمات معقولانه ای هم اتخاذ خواهد کرد.

وی گردش نخبگان برای تحول را امری طبیعی عنوان کرد و افزود: این تحول به نوع عملکرد ها بستگی دارد و هرگاه توانمندی ها در راستای تحقق اهداف بکار گرفته شود قطعا تغییر رخ می دهد.

ستاری تصریح کرد: برخی نکات اگر بیان می شود نافی خدمات ارائه شده نیست ولی با بررسی مبنای سرانه ورزشی در کشور که ۷۵ سانتی متر است در لرستان اگر بیش از ۵۳ پروژه نیمه تمام انجام شود تازه سرانه به ۶۰ سانتی متر می رسد و این یعنی اینکه مدیر تازه منصوب شده باید تلاش کند تا این کمبود و کسری جبران شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان این که ورزش و جوانان لرستان نیازمند تحول است، ادامه داد: این استان در کشتی ،فوتبال، ورزشهای رزمی، بانوان و … می تواند سرآمد باشد که مستلزم آن است که ورزشکار برای داشتن فضای ورزشی با مصیبت مواجه نباشد و برای یک تمرین ساده دردسر نکشند.

وی با اشاره به این که در رویکرد زیر ساخت ها عقب هستیم،گفت: استعدادهای ورزشی در لرستان بسیار عالی است اما زیر ساخت ها یا وجود ندارد یا ناقص هستند که می طلبد تلاش مدیران سکان دار ورزش تحرک و تکاپوی بیشتری داشته باشند.

ستاری دستنایی گفت: برخی از این پروژه ها به یک پیچ بند است و برخی ها نیازمند بودجه و اعتبارات هستند که باید برای تسریع در آنان اقدام کرد.

معاون سیاسی -امنیتی استاندار بیان کرد: دولت سیزدهم، نیازهای اولیه را به عنوان محوری ترین حرکت در خدمت به مردم در اولویت قرار داده که یکی از آن ها ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: سیاست دولت بر اساس سیاست جهادی و انقلابی است و مدیری را می خواهد که پاسخگو و رافع مشکل باشد نه پاسخگویی اداری و وقت اداری بلکه پاسخگویی قاطع در رفع مشکل باشد به نحوی که موجب رضایتمندی مردم شود.

ستاری دستنایی اظهار داشت: ورزشکاران و ورزش دوستان بدانند که با توجه به اعتبارات دولتی در عرصه اجرایی، نیازمند حمایت همه جانبه بخش خصوصی و ورود جدی به این مقوله هستیم و اگر بخش خصوصی در عرصه های مختلف ورود نکند انتظار تغییر نداشته باشید و مدیر جدید باید برای جذب این مشارکت تلاش کند.

وی با اشاره به این مهم که برنامه های دراز مدت نباید مانع اجرای برنامه کوتاه مدت و باالعکس شود ،گفت: استاندار هم بر همین اساس از مدیران برنامه های یکساله ،دوساله و چهار ساله خواسته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان این که فرصت خدمتگزاری مانند ابر بهاری است و با همان سرعت که می آید با همان سرعت هم می رود، نکته بارز این ابر را بارش های فراوان آن دانست.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مسئول در دو جا مسئول است یکبار در مقابل مردم و یکبار هم در عالم خداوند و اگر این سرلوحه قرار باشد قطعا بسیاری از کم‌کاری ها کاهش می یابد بنابراین مدیران، در محضر خداوند و مردم را بودن را پاس بدارند و قدردان این فرصت به وجود آمده باشند.

در این مراسم، از زحمات حشمت اله امان الهی تقدیر و سید آرش قیاسیان به سمت سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.

انتهای پیام/