هویت‌بخشی به زنان از دستاوردهای نظام اسلامی است/تجلیل از مدیر مسئول انتشارات هاویر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از فعالیت‌های «سهیمه اسدزاده»، مدیر مسئول انتشارات هاویر در عرصه‌های نشر و فرهنگ و فعالیت‌های عام‌المنفعه در حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، ظهر امروز ۵ شهریور ماه، منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با همراهی رضا نیازی، معاون فرهنگی، رسانه و مطبوعاتی اداره کل، تیمور احمدوند مدیر حراست اداره کل، محمد گودرزی‌کیا سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل و کیانوش سوری مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن بازدید از انتشارات هاویر خرم‌آباد با «سهیمه اسدزاده» مدیر مسئول این نشر به گفت‌گو پرداختند.

احمدی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: نظام اسلامی این امکان را برای بانوان به وجود آورد که در تمام عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حضور فعال داشته باشند و یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام اسلامی هویت‌بخشی به زنان است که توانسته‌اند با اتکا به نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی،فرهنگی و … بدرخشند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان با ایجاد شبهات مختلف، در گرفتن هویت بانوان و دادن شعارهای خوش‌رنگ و لعاب اهداف خود را پیگیری می‌کنند، افزود: بانوان با داشتن استقلال می‌توانند به جنگ تهاجم فرهنگی دشمن بروند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:حوزه نشر و کتاب با فرهنگ و اندیشه پیوند خورده است و از این‌رو توقع خاصی درباره این کسب و کار وجود دارد و انتشارات هاویر خرم‌آباد طی سال‌های فعالیت خود توانسته به عنوان الگویی برای جامعه موفق ظاهر شود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های مختلف مدیر مسئول انتشارات هاویر گفت: حوزه فرهنگ لرستان به داشتن چنین افراد مسئولیت‌پذیر و کوشایی بر خود می‌بالد و امیدواریم در مسیر پیش رو همواره موفق‌تر از قبل فعالیت داشته باشید.

در ادامه این دیدار مدیر مسئول انتشارات هاویر نیز ضمن خیر مقدم به مدیران فرهنگی استان بیان پیشینه‌ای از فعالیت‌های خود گفت: امروزه با موج جدیدی از کارآفرینی زنان مواجه هستیم که با حداقل سرمایه، آغاز به فعالیت و به ارائه محصول و خدمات می‌پردازند.

«سهیمه اسدزاده»، اظهار کرد: نخستین چیزی که برای رشد و شکوفایی زنان لازم است، اعتماد به نفس است و زنان نباید از زیان‌دیدن در آغاز کار بترسند، باید خطر کنند و پیش بروند. فرهنگ نیاز به زمان دارد و باید در طول زمان نهادینه شود.
 
گفتنی است، دیدارهای چهره به چهره مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با ناشران، روزنامه‌نگاران و خبرگزاری‌های استان در راستای برنامه‌های هفته دولت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پیگیری و آشنایی با مشکلات حوزه‌های مختلف فرهنگی صورت خواهد گرفت.

در پایان این دیدار از فعالیت‌های«سهیمه اسدزاده» مدیر مسئول انتشارات هاویر در عرصه‌های نشر و فرهنگ و فعالیت‌های عام‌المنفعه در حوزه کتاب و کتابخوانی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/