تعدادی از عوامل نا آرامیهای اخیر در لرستان دستگیر شدند

سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان گفت: تعدادی از عوامل اغتشاشات اخیر که ارتباطاتی با جریانات خارجی هم دارند، دستگیر شدند.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،مجید منعمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم خرم‌آباد در سخنانی اظهار داشت: اتفاقات اخیر جریان هدایت‌شده و سازمان‌یافته‌ای از خارج کشور بوده که در لرستان در حال مدیریت بوده و اوضاع این استان با همکاری مردم، نیروی انتظامی و سپاه کنترل شده است.

وی افزود:صف افرادی که از روی احساس و برای مشکلاتی که در حوزه‌های اشتغال و اقتصاد جامعه به‌وجود آمده معترض هستند از صف اغتشاشگران و فتنه گران جدا است و از جوانان کشور انتظار داریم با نگاه روشن از طریق مبادی قانونی اعتراض‌های مسالمت‌آمیز خود را بیان کنند.

معاون استاندار ادامه داد: مخالف اغتشاش هستیم و امیدواریم که همه این بصیرت را داشته باشند و خود را از اغتشاشگران جدا کنند، ما نیز شنونده اعتراضات مردم هستیم و سعی دولت سیزدهم برطرف کردن مشکلات مردم است.

منعمی بیان کرد: تعدادی از لیدرهای اغتشاشات که مشخص‌شده ارتباطاتی با جریانات خارجی هم داشته اند و بعضاً بومی استان لرستان و یا غیربومی بوده‌اند دستگیر شده‌اند و جای نگرانی وجود ندارد./ایرنا

انتهای پیام/