۱۱۷ ویژه برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی لرستان برگزار می شود

مدیرکل کتابهانه های عمومی لرستان،گفت: ۱۱۷ ویژه برنامه فرهنگی همزمان با سالروز شهادت سردار “سلیمانی” در کتابخانه‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین،سجاد راستخانه اظهارداشت: به مناسب سومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام، ۱۱۷ ویژه برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی لرستان در نظر گرفته شده که همه کتابخانه ها، برنامه های ویژه ای در این ایام برگزار می کنند.

وی افزود: با توجه به ضرورت تبیین ابعاد مکتب این شهید والامقام برای ترویج اندیشه و تفکر مکتبی ایشان و همچنین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای مقاومت، کتابخانه های عمومی لرستان در سطوح مختلف با برنامه ریزی برنامه های فرهنگی با موضوع شهید سلیمانی، میزبان مراجعه کنندگان و علاقمندان خواهند بود.

مدیرکل کتابهانه های عمومی لرستان تصریح کرد: به همین منظور مسابقه کتابخوانی استانی در سه بخش با عنوان «رهروان سردار» در سطح استان لرستان، نقد و رونمایی «کتاب این روزها که نیستی» در شهرستان دلفان، ویژه برنامه «ابرمرد» با نقد و بررسی کتاب «همچون پدر ،مهربان» در شهرستان پلدختر، برنامه عصر شعر «جان فدا» در شهرستان های خرم آباد و بروجرد، «نمایشنامه خوانی» در شهرستان دورود و ویژه برنامه «تاریخ سرداران اسلام از مالک تا قاسم» در شهرستان سلسله برگزار خواهد شد.

راستخانه بیان کرد: همچنین برگزاری برنامه های متنوع از جمله معرفی کتاب، قصه گویی، نشست های کتابخوان تخصصی و اختصاصی، مسابقات کتابخوانی، مسابقه نقاشی، کاردستی و روزنامه دیواری از برنامه های سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در کتابخانه های عمومی استان خواهد بود که این برنامه ها از طریق حضوری و مجازی در بسترهای مختلف میزبان علاقمندان خواهند بود.

انتهای پیام/