کشف ۳۵ ماینر غیر مجاز در خرم آباد

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از کشف و ضبط ۳۵ ماینر غیر مجاز در خرم آبادخبر داد.

به گزارش همای سعادت،مهران امیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در یک اقدام عملیاتی با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری خوب نیروهای انتظامی و پرسنل برق یک شهرستان خرم آباد،تعداد ۳۵ دستگاه ماینر استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی،افزود:افرادی که مبادرت به استفاده از برق غیر مجاز در این رابطه نموده بودند شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی و قطعآ جرائم مالی سنگینی جهت آنها اعمال خواهد شد.

امیری،با اشاره به وضعیت سخت تامین برق در پیک بار تابستان امسال، ابراز داشت:در این برهه حساس،کمبود برق که بعضی از هموطنان عزیزمان در اقصی نقاط کشور در مضیقه هستند،متاسفانه بعضی از افراد سودجو بدون درک این وضعیت مبادرت به استفاده از برق به صورت غیرمجاز برای مصارف غیر عادی مانند دستگاه های کشف رمز ارز می نمایند که همین امر باعث می شود خساراتی به شبکه برق وارد آید و باعث خاموشی های ناخواسته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان،گفت:از هم استانی های عزیز تقاضا مندیم افرادی که به صورت غیرمجاز از برق برای رمز ارزها استفاده می کنند را معرفی تا بتوانیم برق مطمئن و پایداری را برای فراهم و تابستان بدون خاموشی را سپری کنیم.

انتهای پیام/